• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
در بازدید سردار مصطفی محمد نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بیان شد :

اقدامات توسعه ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود

  • کد خبر : 144656
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
اقدامات توسعه ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود
نجار گفت: اقدامات گهرزمین بی شک نشان دهنده وجود ارزشمند کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل این شرکت است که این فعالیت ها موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار از قسمت های مختلف سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین از جمله معدن و کارخانه های کنسانتره بازدید کرد.
در این بازدید که حسن زاده معاون اقتصادی استاندار، یعقوبی پور فرماندار سیرجان و محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز حضور داشتند، نجار با اشاره به تنوع محصولات تولیدی شرکت گهرزمین گفت: این اقدامات که بی شک نشان دهنده وجود کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل شرکت آقای مهندس محیاپور است، موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود.
حسن زاده، معاون اقتصادی استاندار نیز در این بازدید به نقش بی بدیل و حمایت های گسترده شرکت معدنی گهرزمین در جنوب استان اشاره کرد.
وی افزود: ورود این شرکت معدنی به سمت تولید محصولات دیگر از مزایای ارزنده آن می باشد.
در ادامه این بازدید محمد محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین ضمن عرض خیر مقدم به حضور سرتیپ پاسدار نجار در این بازدید گفت : سهامداران و کارکنان این مجموعه رویکرد توسعه ای دارند و در جهت پیشرفت مجموعه، تمام تلاش خود را به کار می برند.
وی همچنین خواستار اصلاح بهره وری مالکانه شد.
گفتنی است بازدیدکنندگان قبل از حضور در سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به اتفاق محمد معتمدی زاده نماینده سیرجان و بردسیر از سایت این شرکت واقع در بردسیر نیز دیدن کردند.

http://tejaratava.ir/?p=144656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.