• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان گذاشت

  • کد خبر : 143284
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان گذاشت
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 28 صفر، سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امامان معصوم، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه صفر را که دوستداران و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در رحلت جانگداز پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان، علی بن موسی‌الرضا (ع) به سوگ می‌نشینند را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. پیامبر ختمی‌مرتبت، حضرت محمد مصطفی(ص) سال‌های پربرکت عمر خویش را صرف تعلیم و تربیت جامعه‌ای قرار دادند که حتی از ابتدایی‌ترین ارزش‌های انسانی و الهی به دور بودند و شرک و بت‌پرستی مسیر هرگونه اصلاح را بسته بود. آن حضرت با رنج و مرارت بسیار توانستند سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان‌گذاری کنند که اکنون پس از قرن‌ها شاهد رشد و شکوفایی روزافزون آن هستیم. پیامبر گرامی اسلام (ص) پیام‌آور صلح و مهربانی و عدالت است و دین مبین اسلام یادگار و ثمره ارزشمندی است که برای رستگاری مسلمانان در سراسر گیتی و راه نجات انسان از تباهی‌هاست.

همچنین، این ایام مصادف شده است با شهادت غریبانه امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که نقش مهمی در ترویج آموزه‌های الهی و دین مبین اسلام داشتند. امروزه بارگاه ملکوتی ثامنُ‌الْاَئِمه، امام رضا (ع) در مشهد مقدس پناهگاهی امن و آرام‌بخش برای میلیون‌ها دوستدار و شیفتگان اهل بیت (ع) است تا با میهمان شدن و نشستن بر خوان پرنعمت ایشان، ره‌توشه‌ای برای زندگی دنیوی و اخروی خویش برگیرند.

زندگی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه‌اطهار(ع) سراسر درس، پند و نکات آموزنده اخلاقی و انسانی است. امیدکه بتوانیم از معنویات این ایام پربرکت بهره‌مند شویم و با سرلوحه قرار دادن روش و منش آن انسان‌های برگزیده خداوند، در راه خدمت به هموطنان بیش از پیش تلاش کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی

http://tejaratava.ir/?p=143284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰