• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
1

ساخت ۸۰۰۰ واحد نهضت ملی در یزد به ارزش ۳۶ هزار میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن

  • کد خبر : 143279
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
ساخت ۸۰۰۰ واحد نهضت ملی در یزد به ارزش ۳۶ هزار میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن
محمد غفوریان، مدیرشعب یزد بانک مسکن در دیدار با شهردار یزد و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها از تأمین مالی ۷ هزار و ۹۶۳ واحد نهضت ملی مسکن به ارزش ۳۶ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال در استان یزد توسط بانک مسکن خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این نشست که زمینه‌های گسترش روابط مشترک و ارائه خدمات بانکی به این دو نهاد بررسی شد؛ ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد و محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد درباره طرح های عمرانی و ساختمانی در دست اجرا و زمینه‌های همکاری با مدیرشعب بانک مسکن گفت و گو کردند.
مدیرشعب استان یزد در این دیدار با اشاره به میزان منابع و مصارف بانک مسکن در استان گفت: ۹۵ درصد تسهیلات بخش مسکن در استان یزد پرداخت شده است.
وی افزود: همچنین بانک مسکن در استان یزد، مبلغ ۲۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی پرداخت کرده است.
محمد غفوریان با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های یزد مجموعه‌ای فعال، پویا و تخصصی در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی استان محسوب می شود، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های یزد به عنوان مهمترین کارگزار حوزه نهضت ملی مسکن در کشور و استان، همکاری نزدیک و با سابقه‌ای با بانک مسکن دارد.
وی ارائه خدمات و همکاری گسترده‌تر به پیمانکاران و کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن را که موجب پیشبرد سریع‌تر این پروژه‌ها می‌شود را از اهداف مدیریت شعب بانک مسکن در استان یزد برشمرد و افزود: ارائه خدمات سپرده‌ای و تسهیلاتی به شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌ها خصوصاً در پروژه‌های ساختمانی این دو سازمان از برنامه‌های این بانک است.
غفوریان همچنین از آمادگی بانک مسکن برای تأمین مالی نوین طرح‌های کلان عمرانی استان خبر داد.

http://tejaratava.ir/?p=143279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰