• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
1
معاون وزیر راه و شهرسازی:

شاخص های محصولات جدید ذوب آهن در توسعه صنعت ساختمان موثر است

  • کد خبر : 143163
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
شاخص های محصولات جدید ذوب آهن در توسعه صنعت ساختمان موثر است
ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شنبه ۱۰ شهریورماه با حضور درغرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه صنعت ساختمان ، استقبال خوب از این نمایشگاه را نشان دهنده انگیزه بالای دست اندرکاران این حوزه برای بهبود شرایط و توسعه این صنعت در کشور دانست .

مالکی  افزود : تولید کنندگان و از جمله ذوب آهن اصفهان بسیاربا انگیزه و قوی در این نمایشگاه حضور یافتند که با استقبال خوب فعالان این حوزه مواجه شده است و شاهد نمایشگاهی بسیار پررونق هستیم .
وی افزود : صنعت ساختمان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و سهم زیادی از فعالیت در بخش صنعت کشور با این حوزه در ارتباط تنگاتنگ است .
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت : وزارت راه وشهرسازی در راستای توسعه بخش ساختمان و مسکن ازتولید کنندگان و فعالان این حوزه در جهت افزایش کیفیت ساختمان ، کاهش قیمت تمام شده و افزایش سرعت ساخت و ساز حمایت می کند.
مالکی اظهار داشت : محصولات جدید ذوب آهن اصفهان با توجه به استفاده در سازه های فولادی در این سه شاخص موثر هستند و نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت بسیار خوبی برای معرفی مزایای این محصولات است .
وی افزود : صنعت سازه های فولادی امروز به سمت کاهش قیمت تمام شده و سبک سازی حرکت می کند و در این راستا استفاده از تیرآهن های بال پهن اهمیت اساسی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی به تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان نیز اشاره کرد و این دستاورد را یک عامل اساسی درتوسعه حمل و نقل ریلی کشور دانست .

http://tejaratava.ir/?p=143163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰