• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

شبکه بانکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه کشور دارد

  • کد خبر : 143058
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
شبکه بانکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه کشور دارد
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

دهم شهریورماه مصادف با آغاز هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان توانمند و پرتلاش شبکه بانکی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نام‌گذاری هفته بانکداری اسلامی را باید در تفکرات مدیران و مسئولانی جست‌وجو کرد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دغدغه تحقق عدالت اجتماعی در نظام اقتصادی کشور را داشتند و با تصویب و تأیید “قانون عملیات بانکی بدون ربا” درصدد برپایی و ایجاد نظام پولی و اعتباری بر مبنای حق و عدل با ضوابط اسلامی بودند. 

قانون عملیات بانکی بدون ربا که در سال ۱۳۶۲ به منظور تنظیم گردش صحیح پول و اعتبار و سلامت و رشد اقتصاد کشور اجرایی شد؛ اکنون پس از چهار دهه به بار نشسته است و شاهد ثمرات مثبت آن برای کشور هستیم. شبکه بانکی در طی این سال‌ها با استفاده از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند، همراه و همگام با سیاست‌های دولت، گام‌های مهمی در راه رشد و توسعه ایران عزیز برداشته است. تامین مالی حدود ۸۰ درصد از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف، کارنامه پرباری از شبکه بانکی به جای گذاشته است که بیانگر نقش مهم و حیاتی این نهاد مالی در فرایند توسعه کشور است.

ضمن گرامیداشت این ایام، از خداوند متعال برای تمامی همکاران ساعی و سخت‌کوشم در شبکه بانکی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون خدمت به هموطنان را مسئلت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی

http://tejaratava.ir/?p=143058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.