• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

  • کد خبر : 143046
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی فرارسیدن دهم شهریور ماه، مصادف با سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی را به فعالان جبهه اقتصادی و کارکنان پرتلاش شبکه بانکی کشور تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قانون بانکداری بدون ربا که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به تصویب رسید، نظام بانکی کشور را در مسیری متفاوت و جدیدی قرار داد تا بتواند با استفاده مطلوب از ظرفیت های این قانون، زمینه را برای برخورداری شهروندان از توزیع عادلانه ثروت و فرصت‌های پولی ومالی فراهم آورد.
بانکداری اسلامی که براساس فقه معاملات اسلامی تدوین شده است نقشی مهم در کارایی بهتر نظام بانکی ایران اسلامی؛ توجه به مسائلی همچون اخلاق و عدالت (عدالت در تخصیص و توزیع منابع) و کمک به پویایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور داشته است.
این هفته همچنین فرصتی مغتنم برای ارج نهادن برتلاش های مجموعه پولی و بانکی کشور و یادآوری نقش بانک ها در اجرای صحیح و دقیق ارکان بانکداری اسلامی با هدف بهبود فضای کسب و کار، تسهیل دسترسی به اعتبارات و تسهیلات و تامین مالی بخش واقعی اقتصاد می باشد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک شهر فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی و سالگرد تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا را به هموطنان، مشتریان و کارکنان خدوم شبکه بانکی تبریک گفته و و از خداوند متعال توفیق خدمت در راه سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.

http://tejaratava.ir/?p=143046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰