• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
1

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی به میزبانی پتروشیمی نوری

  • کد خبر : 143027
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی به میزبانی پتروشیمی نوری
کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی ویژه پزشکان توسط اداره آموزش شرکت پتروشیمی نوری در روز دوشنبه مورخ ۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس این مجتمع برگزار گردید .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود و با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی با حضور ۲۰ نفر از پزشکان درمانگاه های شرکت های پتروشیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار کرد .
در ابتدای این دوره ی یک روزه، مهندس صانعی مدیر عامل پتروشیمی نوری، ضمن تبریک و گرامی داشت روز پزشک، بر ضرورت برگزاری و استمرار جلسات آموزشی برای پزشکان و نیز تقویت این ارتباط دو سویه، به ویژه در مدیریت حوادث و اورژانس های صنعتی تأکید کرد.
وی آمادگی مجموعه خود و شورای راهبردی مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را جهت دریافت و بررسی هر نوع پیشنهاد کاربردی و سازنده در راستای ارتقاء و توسعه خدمات پزشکی در حوزه درمان و امداد رسانی حوادث و سوانح صنعتی اعلام داشت.
در ادامه این کارگاه آموزشی، دکتر ایرج جامه بزرگی متخصص طب کار و رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر شادی حسن متخصص طب اورژانس بیمارستان توحید جم ، اقدامات پزشکی و مباحث سوختگی های حرارتی ، شیمیایی و الکتریکال را ارائه کرده و مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این برنامه آموزشی از پزشکان حاضر در دوره تجلیل شد و به ۳ نفر از پزشکانی که بالاترین امتیاز را در آزمون پایان دوره ی کارگاه کسب کرد جوایزی اهدا گردید.
در حاشیه این برنامه آموزشی از درمانگاه پتروشیمی نوری و بخش شستشوی مصدومین سوختگی درمانگاه بازدید شد که مورد توجه ویژه میهمانان حاضر در دوره قرار گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=143027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰