• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 142356
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
پیام مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز به مناسبت هفته دولت
آنچه که موجب تسلی است این است که کار برای خداست وچیزی که برای خداست محفوظ است. امام خمینی(ره)

هفته دولت هر سال نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت و یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است؛ که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و الگو تا به امروز ماندگار شده است.
این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با امام راحل (رحمه الله تعالی علیه) و دو شهید بزرگوار، صحنه های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم زنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه ها فراهم آورند.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان ، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت، علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.
امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روز افزون نظام مرهون تجربه ،تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت نفت کشور است و در این میان تلاشگران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با سختکوشی و تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف در جبهه ذخیره سازی و صادرات ، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت نفت، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده اند
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز و خانواده محترم آنان در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم دولت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

http://tejaratava.ir/?p=142356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰