• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0
با اپلیکیشن اربعین بیمه معلم رقم خورد؛

پشتیبانی شبانه روزی برای ارائه خدمات به زائران حسینی

  • کد خبر : 142314
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
پشتیبانی شبانه روزی برای ارائه خدمات به زائران حسینی
پشتیبانی شبانه روزی برای ارائه خدمات به زائران حسینی

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی به نقل از بانکداری ایرانی، بهگل فطان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه معلم، با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های تکنولوژیک خدمت‌رسانی به زائران اربعین اعلام کرد: از آنجایی که امسال افتخار ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین نصیب بیمه معلم شده است، تلاش شده با ارائه اپلیکیشن اربعین، با کمک ابزارهای نوین، خدمات‌رسانی به زائران در سطح کمی و کیفی به طور قابل توجهی افزایش یابد.

او در ادامه افزود: این اپلیکیشن که تماما توسط تیم فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه معلم طراحی و تولید شده است، با هدف کوتاه‌تر کردن فرآیندها ارائه شده و تمامی چالش‌های امنیتی و ارتباطی را مد نظر قرار داده است.

فطان درباره ضرورت تولید اپلیکیشن اربعین افزود: از آنجایی که برای ثبت و نظارت بر خسارت‌های پرداختی و استعلام وضعیت بیمه‌نامه‌های زائران در ایام اربعین و تعیین محل استقرار همیاران در استان‌های مختلف، چه در داخل و چه خارج از کشور، نیاز به یک سامانه جامع و دقیق وجود داشت، تلاش کردیم اپلیکیشن اربعین را ارائه کنیم تا بتواند در مسیر افزایش هماهنگی و اطلاع‌رسانی موثر باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه معلم با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ همیار بیمه معلم در شهرهای مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران، اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائرین ضمن رصد و دریافت لحظه‌ای تعداد و اطلاعات ثبت‌نام‌های انجام شده در سامانه سازمان حج و زیارت، میزان و تاریخ ورود و خروج در مرزها نیز به ثبت رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه معلم در خصوص قابلیت‌های اپلیکیشن اربعین توضیح داد: این اپلیکیشن امکان ثبت محل مأموریت، نوع حادثه، میزان هزینه و نحوه ترخیص را فراهم می‌کند. از طریق این اپلیکیشن، تحلیل‌های آماری انجام می‌شود و مشخص می‌شود که در کدام شهرها و مراکز تجمع بیشتری وجود دارد و به ارائه خدمات بیشتر از سوی بیمه معلم نیاز است. در واقع، این اپلیکیشن به مدیریت و بهینه‌سازی خدمات شرکت کمک می‌کند.

فطان تصریح کرد: اپلیکیشن اربعین به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز مشکلات امنیتی یا ارتباطی، از راه‌های جایگزین برای دسترسی به اطلاعات و ارائه خدمات استفاده شود. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن، کنترل و نظارت بر همیاران، خسارت‌ها، اعزام‌ها ، مأموریت‌ها و اطلاعات مربوط به خدمات گیرندگان است که به‌صورت لحظه‌ای قابل پایش و رصد است. همچنین، با همکاری بین بیمه معلم و هلال احمر به منظور تامین آمبولانس، امکان رصد خدمات هلال‌احمر به زائران در لحظه نیز وجود دارد.

همچنین با تأکید بر ارائه خدمات متفاوت نسبت به روال معمول گفت: در دوره‌های گذشته، خدمات‌گیرندگان باید هزینه‌های درمانی را پرداخت و سپس بازپرداخت دریافت می‌کردند، اما در این دوره علاوه بر رویه قبلی، با حضور همیاران و کارکنان بیمه معلم در مراکز درمانی، هزینه‌های درمانی به صورت مستقیم توسط بیمه معلم پرداخت می‌شود و این موضوع نیاز به نظارت لحظه‌ای را بیشتر می‌کند که اپلیکیشن اربعین این امکان را فراهم می‌کند تا گزارش‌های پرداخت خسارت به‌طور لحظه‌ای به تفکیک کشور، شهر و مرکز درمانی و بیمه شده به شرکت ارسال شود.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه معلم بیان کرد: اطلاعات زائران غیرایرانی که در سامانه دیگری ثبت‌نام می‌کنند، در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد و گزارش‌های روزانه از ثبت‌نام زائران و استعلام لحظه ای وضعیت بیمه‌نامه آن‌ها نیز در این اپلیکیشن قابل مشاهده است. همچنین به منظور خدمت‌‌رسانی بهتر تلفن‌های تماس ۲۴ ساعته در اختیار زائران قرار دارد تا در صورت نیاز، از راهنمایی شرکت بهره‌مند شوند.

فطان با برشمردن سایر امکانات این اپلیکیشن گفت: در صورت نیاز به آمبولانس یا حضور همیاران شرکت در محل و با استفاده از امکانات نرم‌افزار هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

او در پایان با اشاره به ابعاد ملی و مذهبی خدمات بیمه‌ای در اربعین و بهره‌گیری بیمه معلم از تجربیات سال‌های گذشته، گفت: امیدواریم در سال آینده نیز بیمه معلم افتخار میزبانی زائرین را داشته باشد تا با تجربه‌ای که در سال جاری کسب کردیم و زیرساخت‌هایی که فراهم شده، بتوانیم خدماتی به مراتب بهینه‌تر به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم. بازخورد مثبت مسئولان به اپلیکیشن اربعین نشان از این دارد که تیم فناوری بیمه معلم توانسته مسئولت خود را به خوبی ایفا کند و در آیین اربعین همراه زائران باشد.

http://tejaratava.ir/?p=142314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰