• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

فناوری ویندفری سامسونگ؛ خنکی گرم‌ترین شب‌های تابستان

  • کد خبر : 142245
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
فناوری ویندفری سامسونگ؛ خنکی گرم‌ترین شب‌های تابستان
هیچ چیزی مانند هوای مطبوع و خنکی آن، خواب راحت شما را تضمین نمی‌کند. به خصوص زمانی که شب‌های گرم تابستانی را پشت سر می‌گذارید، برقراری یک دمای مطلوب در اتاق خواب‌تان بیشتر از هر چیز دیگری به آسایش و راحتی شما کمک می‌کند. اما اغلب دستگاه‌های خنک‌کننده‌ای که هوای محیط زندگی شما را به دمای ایده‌آل می‌رسانند، دارای مشکلاتی از قبیل سرمای بیش از اندازه، سروصدای زیاد، عدم تعادل دمایی، مصرف برق زیاد و مواردی از این دست هستند.

چند سالی است که شرکت سامسونگ، فناوری نوآورانه ویندفری (WindFree) را در سری جدید کولرهای گازی خود معرفی کرده است. این فناوری نوین، در کنار ایجاد جریان هوای مطلوب در فضای زندگی شما، قادر است با قابلیت‌های متنوع خود به تصفیه هوا، کاهش مصرف انرژی، سکوت بیشتر، جریان یکنواخت دلپذیر و یک خواب راحت کمک کند.

محبوبیت جالب توجه

دستگاه‌های مجهز به فناوری نوآورانه ویندفری سامسونگ پس از ورود به بازارهای جهانی، به طور گسترده مورد توجه کاربران قرار گرفتند. از زمان عرضه جهانی در سال ۲۰۱۷، فروش آنها در خارج از کره جنوبی به طور پیوسته رشد کرده و میانگین نرخ رشد سالانه آن در سه سال گذشته (تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۴) به ۳۰٫۷ درصد رسید.

به تازگی نظرسنجی جالبی از نزدیک به دو هزار نفر از کاربران این دستگاه‌ها در کشورهای برزیل، هند، ایتالیا، کره جنوبی، تایلند و ایالات متحده انجام شده که طی آن حدود ۶۰ درصد داشتن «خواب راحت» را دلیل اصلی انتخاب این فناوری عنوان کرده‌اند.

خنکی بدون احساس سرما

ساختار پیشرفته فناوری ویندفری امکان پخش یکنواخت جریان هوا از طریق ۲۷۰ هزار (در مدل‌های مختلف) روزنه ریز را فراهم می‌کند. پس از رسیدن دمای اتاق به میزان تنظیم‌شده، دستگاه به طور خودکار به حالت ویندفری تغییر می‌کند تا فضا را به آرامی خنک نماید. در این حالت سرعت جریان هوا کمتر می‌شود تا بدون ایجاد احساس ناخوشایند هوای سرد روی پوست، شرایط بهینه برای خوابی عمیق ایجاد می‌شود.

هوایی بدون گرد و غبار

مزایای کولرهای گازی مجهز به فناوری ویندفری تنها به زمان خواب محدود نمی‌شود. در طول روز و به خصوص وقتی که در شهرهای بزرگ و آلوده زندگی می‌کنیم، تنفس هوایی که سرشار از گرد و غبار، ویروس، باکتری و انواع آلرژن‌های دردسرساز باشد، اجتناب‌ناپذیر است. سامسونگ در دستگاه‌های مجهز به فناوری ویندفری خود، از فیلترهای قابل شست‌وشوی چهار منظوره Care Filter استفاده کرده تا ریزترین ذرات آلودگی را به خود جذب کنند. این فیلترها قادرند ۹۹ درصد از آلودگی‌های هوا و ذراتی به کوچکی ۲٫۵ میکرون را نیز به دام بیاندازد تا شما همیشه هوای تمیز تنفس کنید.

سکوتی دلپذیر

دیگر نیازی نیست که به خاطر سروصدای زیاد دستگاه‌های خنک‌کننده، از بین صدای زیاد و گرما یکی را تحمل کنید. کولرهای گازی سری ویندفری سامسونگ آلودگی صوتی بسیار کمتری ایجاد می‌کند تا بدون مزاحمت بتوانید یک خواب راحت و رضایت‌بخش داشته باشید. دستگاه‌هایی که به این فناوری مجهزند، به دلیل پخش هوا از طریق هزاران منفذ ریز در پنل جلویی خود و همچنین اصطکاک کمتر هوا، قادرند هوای خنک را به طور یکنواخت در محیط پخش کنند تا سکوت بیشتری بر فضا حاکم شود.

سریع‌تر از باد

دستگاه‌های مجهز به ویندفری، از کمپرسورهای دوقلو با چرخش متناوب سیلندر بهره می‌برند که قادرند در هر سرعتی، پایداری عملکرد خود را حفظ کنند. آهنرباهای نئودیمیوم موتور BLDC در این دستگاه‌ها، از حد معمول ۳ برابر قوی‌تر هستند تا چرخش سریع‌تر و قدرتمندتری ایجاد شود. با وجود ۱۵ درصد پروانه بزرگ‌تر، ۴۳ درصد تیغه عریض‌تر و ۱۸ درصد دریچه ورودی بیشتر، این دستگاه‌ها می‌توانند تا ۴۳ درصد سریع‌تر از لوازم مشابه، هوای محیط را خنک کرده و باد ملایم را به در ابعاد وسیع‌تر به نقاط دورتری از محیط برسانند.

به سمت پایداری بیشتر

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، «صرفه‌جویی در مصرف انرژی نسبت به حالت عادی» دومین دلیل کاربران برای استفاده از فناوری ویندفری است. با توجه به افزایش علاقه به مباحث پایداری در مواجهه با تغییرات آب و هوایی، نتایج نشان می‌دهند که فناوری ویندفری می‌تواند به خوبی پاسخگوی تقاضای مصرف‌کنندگان برای کاهش مصرف برق باشد.

در حالت ویندفری نسبت به محیط‌هایی با خنکی حداکثری، مصرف برق تا ۷۷ درصد کاهش می‌یابد که صرفه‌جویی قابل توجهی در قبض برق در فصل تابستان ایجاد می‌کند. در تحقیقات انجام شده علاوه بر این، ۵۰ درصد به «خنک‌سازی یکنواخت»، ۴۸ درصد به «کاهش ناراحتی فیزیکی» و ۴۴ درصد استفاده از «خنک‌سازی خودکار هوش مصنوعی» را دلیل انتخاب دستگاه‌های مجهز به فناوری ویندفری عنوان کرده‌اند.

عضوی از یک اکوسیستم هوشمند

بدون شک تحمل گرمای سنگین محیط، آن هم زمانی که بعد از چند ساعت یا مدتی طولانی به خانه برمی‌گردید، بسیار آزاردهنده است. سامسونگ این مشکل را برای کاربران خود حل کرده تا بتوانند قبل از رسیدن به خانه، هوای اتاق را به دمای مطلوب برسانند. دستگاه‌هایی که به فناوری ویندفری مجهزند، می‌توانند از طریق پلتفرم SmartThings به اکوسیستم هوشمند سامسونگ متصل شوند تا بتوان همیشه و از همه جا آنها را کنترل کرد. حالت Welcome Cooling قادر است با استفاده از GPS گوشی هوشمندتان، موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و زمانی که به خانه نزدیک می‌شوید، به طور خودکار دمای اتاق را تنظیم نماید. همچنین حالت SmartThings Energy، مقدار مصرف انرژی دستگاه‌های هوشمند شما را بررسی کرده و با هشدار هنگام روشن ماندن آنها، هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهد.

http://tejaratava.ir/?p=142245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰