• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی ۲۰ و۲۱ شهریور برگزار می شود

  • کد خبر : 142221
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی ۲۰ و۲۱ شهریور برگزار می شود
سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «طرح بانکداری جمهوری اسلامی» به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، زمان سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی که قرار بود ششم و هفتم شهریور ماه برگزاری شود به روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ شهریورماه سال جاری موکول شد که با حضور صاحب نظران بانکداری اسلامی در محل ساختمان باغ موزه عباس آباد بانک مرکزی برگزار می شود.

همایش  بانکداری اسلامی با بیش از ۳۰ سال سابقه برگزاری را می‌توان به عنوان بزرگترین رویداد علمی در حوزه علوم انسانی و به طور خاص در حوزه بانکداری اسلامی در میان دیگر رویدادهای مشابه قلمداد کرد.

همایش  بانکداری اسلامی هر سال در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته فرصتی مغتنم برای بسط دانش و علوم بانکداری، تضارب افکار بین صاحب‌نظران داخلی و خارجی و هم‌افزایی میان آنان را به نحو شایسته مهیا ساخته است.

 یادآور می شود، مخاطبان اصلی همایش مدیران و کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه هستند که به صورت کاملاً هدفمند انتخاب و دعوت می‌شوند.

در این همایش دستاوردهای ارزنده آخرین مطالعات و پژوهش‌های برتر در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی در قالب سخنرانی، مقاله، میزگرد تخصصی و یا کارگاه‌های آموزشی در روزهای برگزاری همایش ارائه می‌شود.

هم‌چنین دستاوردهای علمی همایش همه ساله به صورت کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و مرجع ارزشمندی برای مطالعات و پژوهش‌های آتی است.
گفتنی است ۱۷۰ مقاله با محورهای گستره عملیات و خدمات بانکی، نظارت یکپارچه بانک مرکزی، حاکمیت شرکتی در مؤسسات اعتباری، اصلاح، بازسازی، گزیر، انحلال و تصفیه مؤسسات اعتباری، انواع مؤسسات اعتباری، مجوزدهی، ساختار و مالکیت، نهادهای مکمل صنعت بانکداری به دبیرخانه این همایش ارائه شده است.

http://tejaratava.ir/?p=142221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.