• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

گام‌های بلند گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری

  • کد خبر : 142162
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
گام‌های بلند گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری
دومین گردهمایی شبکه نظام مدیریت عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با موضوع تشریح الزامات و راهنمای خودارزیابی بر اساس مدل «PCSR» به‌منظور بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری و ایجاد توانمندی درونی گروه برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پژمان رشیدپور، رئیس ارزیابی عملکرد و توسعه‌سازمانی این گروه در دومین گردهمایی شبکه نظام مدیریت عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که با موضوع تشریح الزامات و راهنمای خودارزیابی بر اساس مدل «PCSR» برگزار شد، اظهار داشت: حرکت به سمت ایجاد توانمندی درونی در شرکت‌های تابعه گروه در خصوص انجام فرایند خودارزیابی از اهداف این گردهمایی است.
وی با اشاره به اینکه در مدل «PCSR»، هفت معیار با ۴۹ زیرمعیار وجود دارد که ارزیابی عملکرد یکی از این هفت معیار است، افزود: رهبری، توسعه چشم‌انداز و راهبرد، طرح‌ریزی، پشتیبانی، اجرا، کنترل و ارزیابی عملکرد معیارهای اصلی مدل «PCSR» است.
رشیدپور پس از تشریح مفاهیم بنیادین این مدل تصریح کرد: برای ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف سازمان می‌بایستی علاوه بر تمرکز بر تحقق اهداف و برنامه‌ها، معیارهای ارزیابی را با تأکید بر انضباط برنامه‌ریزی سازمان بر اساس مدل‌های بین‌المللی طرح‌ریزی کرد.
رشیدپور در ادامه نشست پس از مروری بر نقشه راه گسترش مدل «PCSR» و بهبود آن، خطوط راهنمای خودارزیابی بر اساس این مدل را تشریح کرد و بحث و تبادل نظر دراین‌خصوص انجام شد.
دومین گردهمایی شبکه نظام مدیریت عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با موضوع تشریح الزامات و راهنمای خودارزیابی بر اساس مدل «PCSR» با مشارکت مدیران، کارشناسان و خبرگان منتخب ۲۱ شرکت از شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و همچنین اعضای تیم ارزیابی عملکرد بر اساس مدل «PCSR» تشکیل شد.

http://tejaratava.ir/?p=142162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.