• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
1
از دستگاه یخ‌ساز و آب معدنی تا ارائه غذای گرم در مواکب مختلف مسیر زائران حسینی؛

سهم کوچک پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین

  • کد خبر : 142134
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
سهم کوچک پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین
امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، این شرکت خود را موظف به خدمت‌رسانی عزاداران امام حسین در اربعین دانسته، چه زواری که پای پیاده خود را از مرز شلمچه به عراق می‌رسانند و چه کسانی که در ایران به عزاداری می‌پردازند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان، براساس گزارش ستاد اربعین پتروشیمی شهید تندگویان، در اولین قدم، آیین برافراشتن پرچم عزای حسینی همزمان با شروع ماه محرم که امسال با کلنگ زنی یادمان شهید گمنام در مجتمع نیز برگزار شد. همچنین، برگزاری مراسم‌های عزاداری مختلف روزانه مانند قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سینه زنی و… در دهه اول محرم برای کارکنان از دیگر فعالیت‌های ستاد اربعین پتروشیمی شهید تندگویان بود.

فعالیت‌های ستاد اربعین این شرکت تنها مختص به مراسم‌های عزاداری کارکنان در شرکت نبوده است. تهیه سه دستگاه یخ‌ساز صنعتی جهت تحویل به موکبی که از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برپا شده است، تهیه دستگاه یخ‌ساز صنعتی و تحویل به موکب امام حسن (ع) به‌صورت امانی جهت ایام اربعین در شلمچه، اهدای دو هزار آب معدنی کوچک به موکب ماهشهر به مدت ۱۰ روز، تهیه و تحویل روزانه ۲۰۰ پرس وعده ناهار به موکب پتروشیمی اروند مستقر در جاده بندرامام و آبادان، پرداخت قدرالسهم ستاد اربعین گروه صنایع پتروشیمی شهید تندگویان به مبلغ دو میلیارد و ۵۵۰ میلون تومان، پرداخت یکصد میلیون تومان جهت کمک به موکب حضرت علی اکبر (ع)، پرداخت یکصد میلیون تومان جهت کمک به موکب امام حسن (ع) و ارائه سرویس اتوبوس ایاب و ذهاب از ماهشهر به شلمچه و بالعکس جهت عموم مردم به صورت یک سرویس صبح و دو سرویس بعدازظهر از تاریخ ۲۶مرداد لغایت ۵ شهریور را می‌توان گوشه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات امسال پتروشیمی شهید تندگویان به عزاداران اربعین حسینی دانست.

شایان ذکر است؛ پتروشیمی شهید تندگویان وظیفه خود دانست تا با اعمال مرخصی تشویقی به کلیه کارکنان تا سقف ۶ روز امکان سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین را برای آنان فراهم کند. گفتنی است؛ جاده بندر امام خمینی به آبادان در سال‌های گذشته شاهد عبور زائرین اباعبدالله الحسین بوده که برای حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین و مراسم سید و سالار شهیدان خود را به کربلا می‌رسانند و مردم خونگرم خوزستان که با برپایی مواکب و پایگاه‌هایی به خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی می‌پردازند. پتروشیمی شهید تندگویان امسال نیز به رسم سال‌های گذشته خود را موظف به خدمت‌رسانی به زوار امام حسین دانسته و با کمک به مواکب و پایگاه‌های مسیر زائرین برپا شده در این مراسم سهیم کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=142134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.