• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

پرداخت ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال کشاورزی استان یزد / ایجاد و تثبیت ۲۲۰ فرصت شغلی با تسهیلات صندوق کارآفرینی

  • کد خبر : 141208
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
پرداخت ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال کشاورزی استان یزد / ایجاد و تثبیت ۲۲۰ فرصت شغلی با تسهیلات صندوق کارآفرینی
مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد اعلام کرد که از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش تجارتآوا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.
سید عباس امامی افزود: از تسهیلات یاد شده ۱۳ طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش صنایع تکمیلی، هفت طرح به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در بخش خدمات کشاورزی و ۱۵۰ طرح به مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال در بخش تولید محصولات کشاورزی پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۲۲۰ فرصت شغلی را فراهم نموده است.

تسهیلات ۳۹۰ میلیارد ریالی برای مردان و ۱۵۰ میلیارد ریالی برای بانوان
وی اظهار کرد: از تسهیلات پرداختی،۱۰۲ طرح به مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال به مردان،۶۳ طرح به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به بانوان و پنج طرح به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال به اشخاص حقوقی پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد افزود: تسهیلات پرداختی بیشتر در زمینه پرورش گیاهان دارویی،گلخانه‌های سبزی و صیفی، تولید محصولات لبنی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی می‌باشد.
وی ادامه داد: کشاورزی برای همه کشورها مهم است و حمایت از بخش کشاورزی اقدامی مهم،راهبردی و استراتژیک است و صندوق کارآفرینی امید نیز با هدف رونق تولید، ایجاد اشتغال و تأمین امنیت غذایی، حامی طرح‌های کشاورزی و صنایع وابسته به آن می‌باشد.
هم اکنون هشت صندوق کارآفرینی امید با ۲۶ نیرو در استان یزد در حال ارائه خدمات هستند.

http://tejaratava.ir/?p=141208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰