• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

رونمایی از آدا کارت با حضور سرپرست بانک کشاورزی

  • کد خبر : 141125
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
رونمایی از آدا کارت با حضور سرپرست بانک کشاورزی
در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران(بورس، بانک و بیمه) و با حضور وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی از آدا کارت، محصول جدید این بانک رونمایی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم متقی نیا با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی به منظور ایجاد تجربه بهتر تعامل مشتریان با بانک، خاطرنشان کرد: نوآوری و ارائه محصولات جدید مطابق با تحولات نظام بانکی، بخشی از برنامه این بانک در زمینه تحول دیجیتال است که با هدف افزایش سهم از بازار و ارتقاء سطح رضایت مشتریان با جدیت دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آخرین محصولات ارائه شده در این چارچوب، آدا کارت است که به عنوان پلتفرم خرید غیرحضوری کارت هدیه و بن کارت سازمانی از این پس در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ایجاد بستری برای شخصی سازی و ارائه کارت های هدیه متنوع ، تسهیل در روند خرید خدمات به وسیله ابزار پرداخت و انتقال وجه غیرحضوری از جمله قابلیت های آدا کارت است.

نقطه قوت آدا کارت با توجه به زیرساخت کیف پول نوینکست آن است که مشتریان حقیقی و سازمانی که در بانک کشاورزی حساب دارند می توانند از خدمات این پلتفرم متناسب با نیاز و سلیقه خود بهره ببرند.

این گزارش می افزاید: آدا در لغت به معنی هدیه است و آدا کارت طیف وسیعی از سلیقه مشتریان را در خرید کارت هدیه پوشش داده و با ارائه سرویس های واقعیت مجازی، بسته بندی، هدایای همراه، ارسال پستی و همچنین کارت مجازی بازار گسترده ای برای کارت هدیه و بن کارت های سازمانی بانک کشاورزی فراهم آورده است.

http://tejaratava.ir/?p=141125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰