• امروز : چهارشنبه - ۲۴ مرداد - ۱۴۰۳
0
تاکید دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی:

مشارکت مردمی، تعامل و هم‌اندیشی بخشهای مختلف اقتصادی؛ از جمله ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور

  • کد خبر : 140932
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
مشارکت مردمی، تعامل و هم‌اندیشی بخشهای مختلف اقتصادی؛ از جمله ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور
دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از غرفه ها و بخش‌های مختلف شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)، ایجاد و گسترش فضای تعاملی میان بخش های مختلف اقتصادی کشور و جلب مشارکت مردمی را از ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ مدیرعامل بانک مسکن در آخرین روز برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) نیز حضوری فعال داشت و ضمن بازدید از غرفه‌ برخی از نهادها و فعالان اقتصادی، با مدیران ارشد این مجموعه‌ها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر حسینی با تأکید بر اهمیت ارتقای جایگاه و نقش صنعت مالی در کشور و لزوم دیدار بدون واسطه دست‌اندرکاران این بخش با یکدیگر، برگزاری گردهمایی سالانه متولیان بازار سرمایه و ارکان مالی کشور را در قالب نمایشگاه غنی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) مغتنم شمرد و آن را فرصت مناسبی برای ارتقای دانش تخصصی تصمیم‌سازان اقتصادی و زمینه‌ساز انواع همکاریهای تامین مالی پروژه‌ها به نفع پیشرفت کشور خواند.

وی در ادامه سخنان خود به رونمایی از محصولات و درگاه‌های جدید بانک مسکن در این نمایشگاه شامل: طرح سپرده سرمایه‌گذاری نفیس، سوپراپلیکیشن دیبا پی و نشان تجاری شرکت ناواکو اشاره کرد و از رسانه‌های حاضر در نمایشگاه و پوشش خبری مناسب جزئیات این رویدادها قدردانی کرد.

وی در این خصوص گفت: حضور خبرنگاران تلاشگر به عنوان راویان اخبار تخصصی، بسیار ارزشمند بود؛ به نحوی که با ‌تهیه اخبار به موقع، نقش موثری در معرفی گسترده فناوری‌های جدید، تجهیزات، محصولات و نوآوری‌ها داشتند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) از نوزدهم تا بیست و دوم مردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. غرفه بانک مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه در سالن های ٨ و ٩ نمایشگاه، پذیرای مراجعان و فعالان اقتصادی کشور بود.

http://tejaratava.ir/?p=140932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰