• امروز : چهارشنبه - ۲۴ مرداد - ۱۴۰۳
0
در نشست مدیران بیمه سامان با انجمن کارگزاران رسمی بیمه کشور مطرح شد:

مزیت‌های رقابتی و راهبردهای اساسی بیمه سامان در تعامل با کارگزاران صنعت بیمه

  • کد خبر : 140917
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
مزیت‌های رقابتی و راهبردهای اساسی بیمه سامان در تعامل با کارگزاران صنعت بیمه
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با تشریح استراتژی این شرکت به منظورافزایش ضریب نفوذ بیمه و در عین حال افزایش سهم از بازار، کارگزاران بیمه ای را از جمله عوامل اصلی به منظور تحقق این استراتژی دانست و گفت: بیمه سامان اکنون با با کارگزاران فعال این صنعت همکاری دارد و امیدوار است که با توسعه این همکاری ها، آرامش بیشتری برای جامعه بیمه گزاران به ارمغان بیاورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، دکتر عبدالرسول عطایی در نشست با جمعی از کارگزاران رسمی بیمه، با بیان اینکه شرکت بیمه سامان برای دستیابی به چشم انداز خود سه استراتژی مهم را پایه ریزی کرده است، گفت: ورود به بازار های خرد به ویژه بیمه های زندگی، یکی از این استراتژی ها است، به طوری که در حال حاضر ۱۵ درصد کل پرتفوی صنعت بیمه کشور مربوط به بیمه های زندگی است، اما این سهم در بیمه سامان به ۵۰ درصد رسیده است.
وی افزود: شرکت بیمه سامان استفاده از فناوری اطلاعات در خدمات خود را به طور جدی عملیاتی کرده و سرمایه گذاری های بسیاری دراین زمینه انجام داده است، به گونه ای که اکنون به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه خدمات دیجیتال صنعت بیمه کشور فعالیت می کند.
معاون فنی بیمه‌های غیر زندگی شرکت بیمه سامان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه این شرکت همواره در تلاش است تا از نظرات کارگزاران بیمه ای کشور برای بهبود کیفیت فعالیت های خود استفاده کند، افزود: در تلاش هستیم تا ضمن حفظ بیمه گذاران بزرگ، سهم خود از بازار بیمه های خرد مانند بیمه های عمر و زندگی، بیمه تکمیل درمان خانواده، بیمه های موبایل و تجهیزات الکترونیک و آتش سوزی منازل مسکونی را افزایش دهیم.
مهدی فلاح با بیان اینکه کارگزاران بیمه ای کشور، حجم زیادی از بیمه نامه های خرد را در اختیار دارند و درعین حال با بیمه گذاران حقوقی بزرگ هم در ارتباط هستند، ادامه داد: شرکت بیمه سامان می تواند با تبادل نظر و تعامل در زمینه های مختلف با جامعه کارگزاران، موارد مورد نیاز آنها را در کارگروه های سندیکای بیمه گران و شورای عالی بیمه مطرح کند.
در ادامه این نشست، افشین ایرجی رئیس انجمن صنفی کارگزاران رسمی بیمه با قدردانی از همکاری شرکت بیمه سامان با کارگزاران بیمه ای، گفت: کارگزاران، تمایل دارند تا با شرکت هایی همکاری کنند که امور آنها را تسهیل می کنند.

وی با اشاره به این که در اعلام اطلاعات بیمه نامه از سوی شرکت بیمه به کارگزاران باید حداکثر سرعت و دقت به کار گرفته شود، اظهار کرد: کارگزاران به منافع بیمه گذار خود اهمیت می دهند و هنگامی که منافع آنها و منافع بیمه گذارشان تامین شود، قطعا همکاری بسیار خوبی با شرکت های بیمه ای خواهند داشت.

در این نشست، کارگزاران بیمه ای حاضر در جلسه نیز به بیان چالش های خود پرداخته و مدیران فنی شرکت بیمه سامان نیز به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دادند.
به دنبال این نشست همکاری و تعامل بیش از بیش با کارگزاران برخط در دستور کار شرکت بیمه سامان قرار گرفت و مقرر شد تا بیمه سامان نسبت به رفع سریع موانع و چالش هایی که توسط انجمن کارگزاران رسمی بیمه کشور مطرح شد اقدام کند.

http://tejaratava.ir/?p=140917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰