• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

فروش محصولات فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی به صورت اعتباری انجام می‌شود

  • کد خبر : 140878
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
فروش محصولات فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی به صورت اعتباری انجام می‌شود
مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه، رکود در بازار فروش لوازم خانگی و مشکلات نقدینگی تولیدکنندگان، فولاد مبارکه را بر آن داشته تا محصولات خود را با شرایط پرداخت اعتباری در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه، اعلام کرد که در سال‌های گذشته بیشتر شاهد فروش برندهای خارجی در فروشگاه‌های لوازم خانگی بودیم، اما امروز تنوع برندهای ایرانی در این فروشگاه‌ها افزایش یافته است.
وی افزود که نقدینگی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی دچار مشکل شده و رکود در بازار فروش، نقدینگی این شرکت‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که فولاد مبارکه محصولات خود را به صورت اعتباری به این شرکت‌ها عرضه کند.
حمزوی همچنین اشاره کرد که تیم کارشناسی معاونت فروش فولاد مبارکه با شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در ارتباط بوده و اطلاعات آن‌ها را دریافت کرده است. در راستای حمایت از این تولیدکنندگان، فولاد مبارکه به مدت دو ماه محصولات خود را با شرایط پرداخت اعتباری در اختیار آن‌ها قرار داده و امروز نیز عرضه محصولات سرد برای لوازم خانگی به صورت اعتباری انجام شده است. وی تأکید کرد که این روند ادامه خواهد داشت.

http://tejaratava.ir/?p=140878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰