• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
0
با هدف توسعه مدیریت و تقویت دانش در فولاد کویر صورت گرفت؛

«سالن جدید آموزش فولاد کویر افتتاح شد»

  • کد خبر : 140875
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
«سالن جدید آموزش فولاد کویر افتتاح شد»
سالن جدید واحد آموزش با هدف ارتقاء گسترده تر سطح مدیریت و افزایش بیشتر دانش فنی کارکنان، افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره فولاد کویر، در مراسم افتتاح این سالن گفت: «هدف ما از ایجاد این فضای آموزشی، فراهم کردن هرچه بیشتر بستری مناسب برای رشد و توسعه دانش کارکنان و مدیران شرکت است. 

حسین حسین‌زاده تأکید کرد: ما معتقدیم که سرمایه‌گذاری در آموزش، مهم‌ترین گام برای دستیابی به موفقیت‌های پایدار است.

معاون منابع انسانی فولاد کویر نیز با تشکر از هیئت مدیره فولاد کویر به دلیل نگاه بلند مدت و توسعه محور افزود: تخصیص سالن مجزا جهت آموزش کارکنان نشان‌دهنده عزم راسخ فولاد کویر در راستای توسعه منابع انسانی و ارتقاء سطح کیفی آموزش در این شرکت است.

فاطمه پهلوانی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این سالن، برنامه های جدید حوزه آموزش با هدف توسعه فردی و جمعی و همچنین در جهت توانمندسازی کارکنان و تحقق اهداف بلندمدت شرکت اجرا خواهد شد.

نائب رئیس هیئت مدیره فولاد کویر نیز پیاده سازی الگوهای بین المللی آموزشی را از اصول رویکردی و مدیریتی مجموعه خواند و اذعان کرد: آموزش یکی از پایه های اصلی توسعه فناوری و تکنولوژی در کویر بوده که ما همیشه بر آن تأکید داشته ایم و به صورت عملیاتی از آن بهره جسته ایم.

حمیدرضا خوروش در ادامه بیان کرد: توسعه دانش داخلی نه تنها به افزایش بهره‌وری کمک می‌کند، بلکه موجب افزایش تعلق کارکنان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای توسعه فردی می شود.
گفتنی است راه اندازی سالن آموزش فولاد کویر با در نظر گرفتن معیارهای استاندارد ISO۲۱۰۰۰  بوده که جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت گروهی و همچنین مدیریت مراکز آموزشی می باشد. 
استاندارد ISO۲۱۰۰۰ یکی از معتبرترین معیارهای بین‎المللی آموزشی و توسعه دانش منابع انسانی در دنیا است.

http://tejaratava.ir/?p=140875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.