• امروز : یکشنبه - ۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

نظارت میدانی مدیرعامل از دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 138403
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
نظارت میدانی مدیرعامل از دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی
نظارت میدانی مدیرعامل از دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از آخرین روند عملیات اجرایی احداث دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این منطقه بازدید به عمل آورد.

دراین برنامه کاری، سرمایه گذاران و پیمانکاران احداث مجتمع تجاری و خدماتی و هتل پنج ستاره منطقه آزاد انزلی به بیان گزارشی در خصوص طرح های سرمایه گذاری خود پرداختند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه حمایت از طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری به منظور تکمیل زیرساخت های متنوع این بخش یکی از اولویت های مهم سازمان متبوع وی می باشد، اظهار داشت: ارتقای استانداردهای کمی و کیفی در حوزه خدمات گردشگری زمینه تجاری سازی و حضور گردشگران خارجی را فرآهم می کند، موضوع که به رونق فضای کسب و کار و اشتغالزایی پایدار در این حوزه منجر می شود.

بنابراین گزارش هتل پنج ستاره ای که از سوی بخش خصوصی با میزان پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصد در حال احداث می باشد،در فضایی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، در ۱۱ طبقه و مشتمل بر ۱۵۰ اتاق با استانداردهای یک هتل بین المللی در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی با برآورد هزینه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ساخته می شود.

از سوی دیگر مجتمع تجاری و خدماتی جدیدی که در حال ساخت است دارای شش پارکینگ طبقاتی و پنج طبقه تجاری-اداری است با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در ۱۱ طبقه احداث می شود.

گفتنی است دو طرح سرمایه گذاری فوق جزو بسته های سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بوده که تکمیل کننده نیازهای رو به رشد ارائه خدمات پارکینیگ و تجاری نخستین منطقه آزاد شمال کشور می باشند و در عین حال یکی از اصلی ترین پیش نیازهای یکی از قطب های گردشگری کشور در حوزه هتلینگ با استاندارهای بین المللی را تأمین می کنند.

http://tejaratava.ir/?p=138403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰