• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام

  • کد خبر : 137798
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۳
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام
صورت‌های مالی شرکت بیمه حافظ منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، با اکثریت آرای سهامداران در مجمع عمومی تصویب شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه حافظ ساعت ۹ صبح روز یک شنبه ۳۱ تیرماه سال‌جاری با حضور بیش از ۶۰ درصد از صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده بیمه مرکزی، نماینده شرکت فرا بورس ایران، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه حافظ در محل سالن اجتماعات این شرکت، برگزار شد.

در این مجمع که به صورت برخط برای کلیه سهامدارن شرکت در دسترس بود، خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد بیمه حافظ در طی سال مالی ۱۴۰۲ شامل تولید حق‌بیمه، خسارت، توسعه بازار، تقویت ذخایر فنی، توسعه برند و شبکه فروش شرکت و نیز اهم برنامه‌ها، اقدامات انجام‌شده و چشم‌انداز آینده شرکت، ارایه شد. سپس صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی و ارائه توضیحات لازم، به تصویب مجمع رسید.

در ادامه این جلسه، ریاست مجمع، بزرگترین دستاورد حاصل از اجرای برنامه های راهبردی شرکت بیمه حافظ در پنج سال گذشته را اخذ مجوز فعالیت در سراسر کشور دانست و ضمن تبریک این دستاورد مهم و قابل تامل به کلیه سهامداران، کارکنان، مدیران  و اعضای هیات مدیره شرکت و تشکر و قدردانی از ایشان، ابراز امیدواری کردند که با توسعه فعالیت های بیمه گری حافظ به سراسر کشور، سهامداران شرکت شاهد سودآوری پایدار باشند که نشانه های بارز آن را می توان در صورت های مالی سه ماه اول سال مالی جاری شرکت، مشاهده نمود. ایشان عنوان داشت که در حال حاضر شرکت بیمه حافظ از زیان انباشته خارج و وارد روند سودآوری پایدار شده است و اظهار امیدواری کرد تا با حمایت سهامداران شرکت، بیمه حافظ به تواند در جهت تأمین و تحقق اهداف برنامه ریزی شده و دست یابی به موفقیت های بیشتر، گام بردارد.

http://tejaratava.ir/?p=137798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.