• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیر ایرانی ساز سال ۱۴۰۲ صنعت پتروشیمی ایران شد

  • کد خبر : 137546
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیر ایرانی ساز سال ۱۴۰۲ صنعت پتروشیمی ایران شد
در مراسمی با شکوه که با حضور جمعی از مدیران ،مسئولین، کارشناسان و فعالان صنعت نفت و پتروشیمی برگزار شد، مهندس احمدرضا حیدرنیا به عنوان مدیر ایرانی ساز سال ۱۴۰۲ صنعت پتروشیمی ایران معرفی گردید. این افتخار به پاس تلاش‌های بی‌شمار و دستاوردهای برجسته ایشان در پیشبرد اهداف توسعه کمی و کیفی صنعت نفت کشور به وی اعطا شد.

مهندس حیدرنیا با بهره‌گیری از دانش فنی و خلاقیت خود، همواره در راستای ارتقاء بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در صنعت پتروشیمی کشور گام برداشته است.

ایده‌های نوآورانه و طرح‌های اجرایی موفق ایشان، تحولات شگرفی را در این صنعت به دنبال داشته و نقش بسزایی در خودکفایی و توسعه پایدار کشور ایفا کرده است. کسب عنوان مدیر ایرانی ساز سال ۱۴۰۲ صنعت پتروشیمی توسط مهندس حیدرنیا، نشان از اهمیت و جایگاه بالای این صنعت در اقتصاد کشور و همچنین تقدیر از تلاش‌های متخصصان و مهندسین ایرانی است.

این رویداد، انگیزه‌ای مضاعف برای همه فعالان این حوزه خواهد بود تا با الگوگیری از شخصیت و تلاش‌های مهندس حیدرنیا، به سوی کسب دستاوردهای بزرگ‌تر و شکوفایی بیشتر صنعت نفت و پتروشیمی کشور حرکت کنند.

با توجه به توانمندی‌های بالای متخصصین ایرانی و وجود منابع غنی نفت و گاز در کشور، آینده صنعت پتروشیمی ایران بسیار روشن و امیدوارکننده است. با حمایت از نخبگان، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و اجرای طرح‌های نوآورانه، می‌توان به جایگاه رفیعی در بازارهای جهانی دست یافت و سهم قابل توجهی از درآمدهای ارزی کشور را تأمین نمود.

http://tejaratava.ir/?p=137546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.