• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
3
دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده:

ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 137384
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی
ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سعید رحمت زاده و مهدی فلاح نمایندگان شهرستان های صومعه سرا و رشت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ با محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سازوکارهای هم افزایی بیش از پیش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست که معاونین و مدیران سازمان و اعضای دفاتر دو نماینده گیلانی حضور داشتند، طرفین بر لزوم هم افزایی در مسیر اجرای قوانین و مقررات مناطق آزاد تصریح کردند.

بهره‌برداری حداکثری از مزیت رقابتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور در حوزه ترانزیت و کریدورهای بین المللی عبوری از کشورمان و توسعه مناسبات اقتصادی با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا و حاشیه دریای کاسپین با تکیه بر ظرفیت های دیپلماسی پارلمانی از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین بود.

بنابراین گزارش دو نماینده فوق و مدیرعامل سازمان در خصوص همکاری مجمع نمایندگان استان گیلان جهت رفع برخی مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه و توسعه محدوده منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداختند.

گفتنی است سعید رحمت زاده نماینده مردم شهرستان صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی و مهدی فلاح نماینده مردم شهرستان رشت عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی می باشند.

http://tejaratava.ir/?p=137384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.