• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
0

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر

  • کد خبر : 137193
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر
مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر به ترتیب راس ساعت ۸ و ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل هتل سیمرغ واقع در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب کوچه دلبسته برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌ عمومی و تبلیغات و اعلام معاون مالی و اقتصادی بیمه کوثر، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا قائم مقام قانونی آنان و یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی در این دو مجمع حضور بهم رسانند. همچنین در زمان برگزاری مجمع، امکان پخش زنده و حضور مجازی برای سهامدارانی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند برای آگاهی از تصمیمات از طریق تارنمای بیمه کوثر به نشانی www.kins.ir فراهم شده است. 

مصطفی مقصودی در ادامه اضافه کرد: استماع گزارش هیئت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال گذشته، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال گذشته، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی، انتخاب اعضای هیئت مدیره برای مدت قانونی و موارد دیگری که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده است در بندهای دستور جلسات بوده که در دو مجمع عمومی عادی سالیانه و  فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر بررسی و نهایی خواهند شد.

http://tejaratava.ir/?p=137193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰