• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
0

بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 137082
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند
با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران، کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و واحدهای تابعه از خدمات جامع بانک کشاورزی بهره مند خواهند شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در جلسه امضای این تفاهم نامه که روز شنبه ۲۳ تیرماه در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر جایگاه مهم دانشگاه علوم پزشکی در تامین، حفظ و حراست از سلامت و امنیت بهداشتی و درمانی کشور، انعقاد این تفاهم نامه را در جهت ارتقای نظام سلامت کشور دانست و اظهار داشت: توسعه تعاملات و ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، مرتبط با مسئولیت اجتماعی و رسالت بانک کشاورزی برای ارتقای کیفیت زندگی، بهداشت و سلامت جامعه، توسعه پایدار و تامین امنیت و معیشت هم وطنان است.

وی افزود: در مسیر توسعه تعامل بانک کشاورزی با دانشگاه های دولتی، گسترش همکاری ها و حرکت در مسیر رو به رشد با تکیه بر ظرفیت های جدید بانکداری الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

متقی نیا تصریح کرد: خوشبختانه میزان رضایت دانشگاه ها از تعامل با بانک کشاورزی در بین شبکه بانکی بسیار مطلوب بوده است و در تلاشیم با طراحی مدل های اختصاصی، حضور جدی تری در عرصه تأمین مالی به ویژه در حوزه دانشگاه ها و موسسات دانش بنیان داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک کشاورزی و تاکید بر اهمیت حمایت بانک از دانشگاه علوم پزشکی، اظهار امیدواری کرد این همکاری منشا خیر و موجب ارتقای علم و پیشرفت کشور باشد.

http://tejaratava.ir/?p=137082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰