• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
3

مجمع عمومی عادی سالیانه “شاراک”

  • کد خبر : 137044
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
مجمع عمومی عادی سالیانه “شاراک”
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) با نماد “شاراک” روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شازند، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس جنب درب غربی مجموعه ورزشی آزادی، هتل المپیک، سالن همایش بین المللی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از صاحبان محترم سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها دعوت می‌شود جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع، با همراه داشتن اصل کارت ملی هوشمند از ساعت ۸ صبح روز برگزاری مجمع در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ به آدرس محل تشکیل مجمع مراجعه نمایند. لازم به ذکر است به همراه داشتن اصل معرفی نامه وکالت یا نمایندگی برای سهامداران حقوقی با درج شماره ثبت و شناسه ملی ضروری است. همچنین به اطلاع می‌رساند مشاهده همزمان مجمع از طریق سایت اینترنتی https://www.aparat.com/arpc.live/live، امکان پذیر می‌باشد و سهامداران محترم می‌توانند سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۸۲۱۲۰ ارسال فرمایند.

http://tejaratava.ir/?p=137044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.