• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1

پاسداری و صیانت از ارزش های مادی و معنوی مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری وظیفه اصلی نیروهای ارزشمند واحد حراست است

  • کد خبر : 137028
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
پاسداری و صیانت از ارزش های مادی و معنوی مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری وظیفه اصلی نیروهای ارزشمند واحد حراست است
مدیر عامل شرکت ورق خودرو با هدف گرامیداشت۲۲تیرماه روز بزرگداشت حراست با مدیر و کارکنان این واحد دیدای صمیمانه داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومى شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری؛ حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو گفت: پاسداری و صیانت از ارزش های مادی و معنوی مجموعه ورق خودرو وظیفه اصلی نیروهای ارزشمند حراست بوده و بدون شک نحوه عملکرد کارکنان این واحد در ایجاد آرامش، مراقبت از اموال و برخورد مناسب با اربابان رجوع بسیار حائز اهمیت است و پاسداری و صیانت از ارزش های مادی و معنوی مجموعه ورق خودرو وظیفه اصلی نیروهای ارزشمند حراست واحد حراست می باشد.

وی تأکید کرد: حفظ امنیت، شناسایی و مدیریت تهدیدها و آسیب ها و هوشیاری برای حفظ و ثبات در واحد حراست شرکت ورق خودرو قابل تحسین و تقدیر است. وی اهتمام ویژه و تلاش‌های کارکنان حراست برای تحقق اهداف راهبردی این واحد در راستای اثر گذاری و پاسخگویی مناسب ، صیانت از حریم و اصلاح و تقویت امور امنیتی در شرکت را ستودنی توصیف نمود.

سپس صفرعلی تاراسی مدیر حراست شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری نیز با بیان گزارشی از عملکرد حراست در حوزه های مختلف افزود: همکارانم در حوزه حراست به عنوان نماد و معرف شرکت با رفتار خوب و شایسته،مسئولیت های حساس خود را به بهترین شکل انجام می دهند.

وی تصریح کرد:کارکنان واحد حراست ازجایگاه و موقعیت ارزنده ای برخوردار هستند و همواره در حفظ امنیت و صیانت از کارکنان، اموال و سرمایه‌های مادی و معنوی شرکت می کوشند.

http://tejaratava.ir/?p=137028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.