• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل امداد خودرو سایپا عنوان کرد:

استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا از قطعات استاندارد شرکت امداد سایپا

  • کد خبر : 136917
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا از قطعات استاندارد شرکت امداد سایپا
مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا از قطعات استاندارد و اصلی که توسط شرکت امداد خودرو سایپا ارایه می شود،‌ استقبال کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز،‌ علی راشدی با اشاره به رشد فروش قطعات اصلی محصولات گروه سایپا، توسط شبکه خدمات شرکت امداد خودرو سایپا،‌گفت: امدادگران، خدمت رسانان و عاملیت‌های تعمیراتی گروه سایپا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ توانستند به اندازه کل فروش قطعات در سال ۱۴۰۲ در شبکه امدادگران قطعه توزیع و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا خدمت ارائه کنند. 

وی افزود: درخواست مشتریان برای دریافت خدمات و استفاده از قطعات اصلی نشان از آن دارد که مشتری به دنبال استفاده از قطعات با کیفیت است و در همین راستا، شرکت امداد خودرو سایپا تمام توان خود را به‌کار گرفته تا با توزیع به‌موقع قطعه، پاسخگوی نیاز مشتری باشد. 

راشدی تصریح کرد: به منظور کاهش زمان انتظار مشتری و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام مراجعه امدادگران به شرکت برای دریافت قطعه، سیستم توزیع قطعات در استان تهران طراحی و امدادگران قطعات مورد نیاز را در محل خدمت خود دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: توسعه زیرساخت‌های سیستمی در جهت توزیع بهینه قطعات و سهولت دسترسی مشتریان به قطعات استاندارد، ایجاد سیستم انبارک برای امدادگران و خدمت‌رسانان وسامان‌دهی عاملیت‌های تعمیراتی،توسعه کانال‌های ارتباطی و قیمت‌گذاری مناسب قطعات در جهت رضایتمندی مشتریان از جمله عواملی است که منجر به استقبال از قطعات اصلی و همچنین خدمات استاندارد شرکت امداد خودرو سایپا شده است.

http://tejaratava.ir/?p=136917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.