• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
1
طی هفته گذشته به ثبت رسید

معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالا

  • کد خبر : 136909
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالا
در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۴۱۰ تن انواع محصول و ۱۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت به ارزش ۲۹.۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۱۷ را در حجم معاملات تجربه کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۶۴۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۷.۳ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۷۰ هزار و ۱۱۱ تن سیمان، ۶۷۱ هزار تن سنگ آهن، ۲۲۹ هزار و ۸۱۰ تن فولاد، ۱۲۹ هزار و ۷۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۲۸۵ تن مس، ۶ هزار و ۵۰ تن آلومینیوم، ۴۷۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین ۱۰۰ دستگاه کامیون امپاور باری و کمپرسی و کامیون و کامیونت فورس در تالار خودرو مورد معامله قرار گرفت.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۵ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۴۴ هزار و ۹۴۸ تن قیر، ۹۵ هزار و ۲۳۶ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۴۲ هزار و ۶۱ تن مواد شیمیایی، ۳۹ هزار و ۲۸۰ تن گوگرد، ۲۸ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۴۴۲ تن روغن و ۴۴۵ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۲۱ هزار و ۵۸۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۸۵ میلیارد تومان بود.

http://tejaratava.ir/?p=136909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.