• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1
در چهارمین روز از هفته تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در میز خدمت این سازمان در مصلای نماز جمعه تهران

  • کد خبر : 136765
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در میز خدمت این سازمان در مصلای نماز جمعه تهران
در چهارمین روز از هفته تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در میز خدمت این سازمان در محل برگزاری نمازجمعه تهران، پاسخگویی و تسهیل ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان را از اولویت‌های مهم این سازمان توصیف کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، برپایی میزهای خدمت در اماکن پر تردد و مراکز تجمع مردم از جمله مصلاهای نمازجمعه برای پاسخگویی به پرسش‌ها و راهنمایی مخاطبان و ذی‌نفعان، ازجمله برنامه‌های ارتباطی سازمان تأمین‌اجتماعی با هدف توسعه تعامل با شرکای اجتماعی است که در ایام هفته تأمین‌اجتماعی – ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه – و در برنامه‌های گرامیداشت این هفته نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه حضور در محل برگزاری میز خدمت تأمین‌اجتماعی در مصلای نماز جمعه تهران که با همراهی بختیار ملکی مدیرکل تأمین‌اجتماعی شرق استان تهران انجام شد، ضمن  تأکید بر کارکردهای ارزشمند میزهای خدمت و تشکر از برگزارکنندگان این برنامه، در دیدار چهره‌به‌چهره با تعدادی از نمازگزاران جمعه، به پرسش‌های آنان درباره خدمات و رویکردها و برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پاسخ گفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی پس از این بازدید به‌همراه ‌مدیرکل تأمین‌اجتماعی شرق و سایر همراهان در نماز سیاسی-عبادی جمعه شرکت کرد.
براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه هر سال که یادآور سالروز تصویب قانون تأمین‌اجتماعی است، به‌عنوان هفته تأمین‌اجتماعی نامیده می‌شود. برنامه‌های گرامیداشت این هفته در سال جاری به‌صورت ملی و استانی، ضمن گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و با رویکرد تبیین دستاوردهای بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور در دولت مردمی سیزدهم و در سراسر کشور برگزار می‌شود. برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان از دیگر محورهای برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای این هفته است که در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و رویکرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در برگزاری این مناسبت، تعامل مؤثر و هم‌افزا با مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان) است.

http://tejaratava.ir/?p=136765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.