• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
2
ثبت بالاترین رکورد فروش ماهانه تمام دوران پتروشیمی فارابی؛

پتروشیمی فارابی با جهش فروش ماهانه ی بیش از دو برابری و ثبت فروش ماهانه ۴۵۰۰ تنی، رکورد شکنی کرد

  • کد خبر : 136751
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۴۲
پتروشیمی فارابی با جهش فروش ماهانه ی بیش از دو برابری و ثبت فروش ماهانه ۴۵۰۰ تنی، رکورد شکنی کرد
ثبت بالاترین رکورد فروش ماهانه تمام دوران پتروشیمی فارابی؛ پتروشیمی فارابی با جهش فروش ماهانه ی بیش از دو برابری و ثبت فروش ماهانه ۴۵۰۰ تنی، رکورد شکنی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی دکتر مسعود کفایتمند غیور مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: با تلاش و همت کارکنان خدوم و بی مدعای پتروشیمی فارابی و با لطف و عنایات الهی، توانستیم ظرف یک ماه گذشته با فروش حدود ۴۵۰۰ تن PA و حدود ۴۵۰ تن DOP رکورد تناژ فروش ماهانه را در تاریخ فعالیت این پتروشیمی محقق سازیم.
🔹️کفایتمند در این خصوص افزود: علیرغم فرسودگی حدود نیم قرنی تجهیزات از یک طرف و موج گرمای طاقت فرسا و محدودیتهای فصلی انرژی برق از طرف دیگر، همکاران ما موفق شدند فروش ماهانه را به بیش از ۲۴۰٪ فروش ماه قبل برسانند و فروش ماهانه این شرکت در ماه جاری حدود دو برابر ماه مشابه سال گذشته بوده است.
🔹️ ایشان با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش میزان فروش با افزایش درآمدهای شرکت گفت:اگرچه تحریمهای ظالمانه و غیرقانونی و برخی مشکلات داخلی بالاخص درتامین خوراک پتروشیمی ها منجر به کاهش سودآوری شرکتها می‌شود، اما پتروشیمی فارابی موفق شد جهش خیره کننده‌ای در درآمدهای حاصل از فروش محصولات خود را رقم بزند.
🔹️ دکتر کفایت‌مند غیور در پایان ضمن تقدیر از عملکرد خانواده بزرگ پتروشیمی فارابی افزود:تحقق این دستاورد بزرگ تاریخی مرهون هم افزایی و تلاش هدفمند و خالصانه کارکنان و مدیران شرکت با اتکال به خداوند متعال بوده است. اما باید توجه داشت که این دستاورد علیرغم وجود مشکلات جدی در تامین خوراک محقق شده است و چنانچه با حمایت بیشتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاری بیشتر شرکت پتروشیمی شازند، ظرفیت خوراک تخصیصی دو اتیل هگزانول این شرکت در خط تولید دی اکتیل فتالات به حداقل ۲۵۰۰تن در ماه افزایش یابد، ظرفیت تولید DOP را تا حدود ۴ و نیم برابر افزایش خواهیم داد و رکورد تاریخی بزرگتری به فضل الهی قابل تحقق خواهد بود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

http://tejaratava.ir/?p=136751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.