• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2
31تیرماه 1403 تاریخ برگزاری مجمع عمومی شرکت بیمه میهن

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن (سهامی عام )

  • کد خبر : 136749
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن (سهامی عام )

بدین‌وسیله از کلیه صاحبان محترم سهام شرکت بیمه میهن (سهامی عام) دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت که رأس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به نشانی: تهران، اتوبان چمران، نرسیده به هتل استقلال، مسیر اختصاصی صدا و سیما، انتهای خیابان، درب اختصاصی مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.

بدین‌وسیله از کلیه صاحبان محترم سهام شرکت بیمه میهن (سهامی عام) دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت که رأس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به نشانی: تهران، اتوبان چمران، نرسیده به هتل استقلال، مسیر اختصاصی صدا و سیما، انتهای خیابان، درب اختصاصی مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، استماع گزارش فعالیت هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب بازرس قانونی و حسابرس مستقل (اصلی و علی‌البدل) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ و تعیین حق‌الزحمه ایشان، انتخاب محاسب فنی رسمی شرکت (اصلی و علی‌البدل) طبق آیین‌نامه شماره ۷۸ شورای عالی بیمه، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور در جلسات اعضای غیرموظف هیأت مدیره، تعیین حق حضور اعضای کمیته‌های موضوع آیین‌نامه شماره ۹۳ حاکمیت شرکتی در موسسات بیمه، بررسی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون لایحه اصلاحی تجارت و تصمیم‌گیری در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن خواهد بود.

نحوه دریافت برگه حضور در جلسه

خواهشمند است کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نمایندگان تام‌الاختیار اشخاص حقوقی سهامدار جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ در ساعات اداری (۸ صبح لغایت ۱۶) به مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت واقع در ساختمان مرکزی، طبقه دوم به آدرس تهران، خیابان شهید خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و هشتم، پلاک ۹۰ مراجعه نمایند.

تأکید می‌گردد:

الف) سهامداران محترم جهت حضور در جلسه مجمع مذکور می‌بایست حتماً کارت ملی و در صورتی که وکالت از طرف افراد دیگر دارند بایستی وکالت‌نامه محضری به تاریخ برگزاری و موضوع مجمع از سوی سهامدار را به همراه داشته باشند. ضمناً در رابطه با نمایندگان اشخاص حقوقی علاوه بر کارت ملی، ارائه اصل معرفی‌نامه شخص حقوقی با امضای صاحبان امضای مجاز نیز الزامی می‌باشد.

ب) مشاهده همزمان مجمع از طریق لینک majma.mihaninsurance.com به صورت زنده امکان‌پذیر است. شایان ذکر است سهامداران محترم می‌توانند سوالات و نظرات خود را از این طریق مطرح تا نسبت به پاسخگویی به آن‌ها مطابق با ضوابط مجامع اقدام گردد.

http://tejaratava.ir/?p=136749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.