• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2
با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس و فرمانده قرارگاه خاتم‌النبیاء صورت گرفت

تجلیل از دست‌اندرکاران احداث کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو

  • کد خبر : 136737
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
تجلیل از دست‌اندرکاران احداث کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو
مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران احداث کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، نماینده مردم بافت،‌ رابر و ارزوئیه و معاون اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، در این مراسم علاوه بر دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران،‌ سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء، دکتر سلیمانی نماینده بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از معاونین و مدیران شرکت ملی مس نیز حضور داشتند.
مهندس بابک اشجع مدیرعامل شرکت متمم در این مراسم با اشاره به اینکه زحمات بسیاری برای به ثمر رسیدن این پروژه انجام شده است، از همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود، تامین آب کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو است، ابراز امیدواری کرد که تا شهریور ماه سال آینده پروژه انتقال آب خلیج فارس به نتیجه رسیده و آب به این پروژه خواهد رسید.
دکتر سلیمانی نماینده مردم بافت،‌ رابر و ارزوئیه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این پروژه، بهره‌برداری از کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو را یک کار بزرگ برشمرد و گفت: امیدوارم که با تلاش و پشتیبانی مدیران عالی شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای فاز دوم این پروژه هم هرچه سریعتر برنامه‌ریزی و آغاز شود.
دکتر حسن‌زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان هم در این مراسم با تقدیر از راهبردهای شرکت ملی صنایع مس ایران، اهمیت اکتشافات جدید در حوزه مس را بسیار بالا برشمرد و گفت: حتما در این بخش باید اکتشافات جدید صورت بگیرد و ما هم از چنین رویکردی با تمام توان حمایت می‌کنیم. به نظرم اگر اکتشافات جدید انجام شود، ذخیره فعلی ۲۰ میلیارد تنی مس می‌تواند تا ۱۰۰ میلیارد تن هم افزایش یابد.
وی همچنین افزود: باید از همه مسئولین به ثمر رسیدن کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره آلو تشکر کنم، علی‌الخصوص کارکنان قرارگاه خانم الانبیاء که انصافا جهادی کار کردند.
گفتنی است، کارخانه تغلیظ مجتمع مس دره‌آلو با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن کنسانتره دو هفته قبل در مراسمی با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

http://tejaratava.ir/?p=136737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.