• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
2

«نصب نیرو» تندیس شرکت برتر ارائه کننده خدمات EPC در حوزه انرژی بادی را اخذ کرد

  • کد خبر : 136371
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
«نصب نیرو» تندیس شرکت برتر ارائه کننده خدمات EPC در حوزه انرژی بادی را اخذ کرد
شرکت «نصب نیرو» گروه مپنا، در هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران موفق به دریافت تندیس «شرکت برتر ارائه کننده خدمات EPC (بزرگ مقیاس) در حوزه انرژی بادی در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲» شد.

بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توسعه صنعت دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر، چالش‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع انرژی‌بر، بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدیدپذیر و مدل‌های جدید سرمایه گذاری، روش‌های نوین تامین مالی و …. از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این رویداد بین المللی بود.
نصب نیرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مپنا و با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در احداث، نصب، راه‌اندازی و توسعه نیروگاه‌های گازی، بخار، سیکل ترکیبی، آبی، مجتمع‌های پالایشگاهی، خطوط انتقال نیرو و پست‌های فشار قوی و انرژی‌های نو در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند.
شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در روزهای ششم و هفتم خرداد ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=136371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.