• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

تقدیر از حضور فعالان حوزه فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

  • کد خبر : 136348
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
تقدیر از حضور فعالان حوزه فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
صبح امروز در مراسمی با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی از حضور شرکت های بیمه، استارت آپ ها و شرکت های فناور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تقدیر شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی بنیادی نائینی در این مراسم با اعلام اینکه این رویداد برای اولین بار در صنعت بیمه برگزار شد از حضور ۱۸ اینشورتک و ۸شرکت بیمه ای در این نمایشگاه تقدیر کرد.
وی حضور پیشکسوتان و جوانان در این مراسم را تلفیقی از  تجربه و دانش روز دانست و گفت: این تعامل و ارتباط، نوید بخش تزریق افکار و فناوری های جدید به صنعت بیمه خواهد بود.
دکتر بنیادی با اشاره به آسیب شناسی توسعه فناوری در صنعت بیمه گفت: طبق مطالعات انجام شده،سیستم دیکته ای و آیین نامه ای جوابگوی ورود فناوری های جدید نیست و باید قوانین و آیین نامه های خود را با پیوست فناوری به روز رسانی کرد.
وی تصریح کرد: در همین راستا بیمه مرکزی برای تسهیل مسیر ورود بازیگران جدید تحت عنوان شرکت های فناور، آیین نامه ۱۰۵ را تصویب کرد تا با فراهم کردن زیرساخت ها و اصلاح فرآیندها، توسعه نوآوری در صنعت بیمه شتاب بیشتری گیرد.
معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی، رویداد اینشورتک ۲۰۲۴ را اولین رویداد رسمی صنعت بیمه برای معرفی بازیگران جدید حوزه فناوری به نام اینشورتک ها اعلام کرد و افزود: امسال صنعت بیمه برای اولین بار و به صورت منسجم در سالن شماره هفت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور یافت و ورود خود به عرصه فناوری و نوآوری را استقبال و مشارکت شرکت های بیمه و اینشورتک ها به نمایش گذاشت.
وی همچنین از رسانه های تخصصی صنعت بیمه که این رویداد را پوشش دادند قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با همکاری همه اهالی صنعت بیمه و رسانه های تخصصی بتوانیم خدمات نوینی بر پایه فناوری به مردم ارائه دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=136348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.