• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
0

دکتر انصاری نیک در نشست هفتگی با حضور مدیران پتروشیمی بندرامام: نیروی های خط تولید اولویت خدمات پرسنلی هستند

  • کد خبر : 135631
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
دکتر انصاری نیک در نشست هفتگی با حضور مدیران پتروشیمی بندرامام: نیروی های خط تولید اولویت خدمات پرسنلی هستند
با حضور دکتر انصاری نیک نشست هفتگی مدیران پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در این نشست به نقش مهم عملکرد نیروی انسانی در پتروشیمی پرداخت و درباره ارائه خدمات پرسنلی با کیفیت به کارکنان تصریح کرد: خدمات پرسنلی مانند تسهیلات بانکی، خدمات فرهنگی و تفریحی و خدمات اداری باید بر مبنای عدالت باشد تا میزان رضایت شغلی کارکنان افزایش بیشتری پیدا کند.

همترازی نیروهای قراردادی تابع قانون کار

وی به برخی از اقدامات مهم این پتروشیمی برای کارکنان در دو سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: در زمینه حقوق و مزایا و رفاهیات و همچنین همترازی نیروهای قراردادی تابع قانون کار نسبت به سال های قبل اقدامات شایسته ای صورت گرفته که شایسته است این اقدامات برای کارکنان و کارگران به درستی اطلاع رسانی شود.

اولویت نیروهای خط تولید در استفاده از خدمات پرسنلی

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام همچنین درباره کارگران و کارمندان خط تولید گفت: به علت شرایط کاری افرادی که در خط تولید می باشند اولویت خدمات پرسنلی باید با این افراد باشد و مدیران تولیدی و ستادی باید این مهم را بیش از پیش دنبال و به اجرا در بیاورند.

تبدیل وضعیت ۴۷۰ نفر از نیروهای ایثارگر

دکتر انصاری نیک در پایان به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و جانبازان نیز اشاره کرد و افزود: ۴۷۰ نفر از نیروی ایثارگر بندرامام طبق بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگری به قرارداد مدت معین هلدینگ تبدیل وضع شدند.

http://tejaratava.ir/?p=135631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.