• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
2

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس در هتل نخل کنگان

  • کد خبر : 135624
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس در هتل نخل کنگان
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس در هتل نخل کنگان برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ دوازدهم تیر ماه سال ۱۴۰۳ با حضور اکثرسهامداران ف اعضای هیات مدیره شرکت ، حسابرس مستقل ، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در محل شهرستان کنگان ( هتل نخل ) بصورت حضوری و الکترونیکی از طریق سامانه شرکت سپرده گزاری مرکزی اوراق بهادار (دیما) برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید هیات ریسه مجمع انتخاب شدند.

محمد حسن فامیلی نماینده شرکت پتروشیمی هنگام به عنوان ریس مجمع ، مرتضی رحیمیان سرای نماینده شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس بعنوان ناظر اول ، احسان حاجی حسن معمار نمایندشرکت سرمایه گذاری غدیر بعنوان ناظر دوم و سیاوش میر حاجی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس بعنوان منشی مجمع از بین سهامداران انتخاب شدند.

شرکت پتروشیمی پارس برای دومین سال متوالی مجمع خود را در منطقه برگزار نمود. در این مجمع، مدیرعامل پتروشیمی پارس به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این پتروشیمی پرداخت.  مدیرعامل پتروشیمی پارس در این مجمع گفت :چشم‌انداز افق سال ۱۴۰۷ شرکت پتروشیمی پارس، سرآمدی در تولید پایدار، بهره‌وری و توسعه زنجیره ارزش خواهد بود.  وی افزود: تا زمانی که افزایش ظرفیت جدید و توسعه واحدها را نداشته باشیم، سودآوری از طریق رشد درآمد با پیدا کردن مشتریان جدید، بازاریابی و بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. میرحاجی افزود:  در سال مالی مذکور در همه محصولات نسبت به سال ۱۴۰۱ به شکل صعودی رشد تناژ تولید داشتیم.  مدیرعامل پتروشیمی پارس‌ افزود:  در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۳ رشد ۲۰هزار تنی در تولید نسبت به ۳ماهه مشابه سال گذشته داشتیم. این در حالی است که توقفی در تولید نداشتیم و امیدواریم در ۳ماهه بعدی و ۹ماهه بعدی هم این روند را ادامه دهیم.  مدیر عامل پتروشیمی پارس با بیان اینکه ‌در حال مطالعه بر پروژه واحد استحصال متان برای افزایش ظرفیت هستیم افزود:بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت تولید محصول بوتان با همکاری پارس، اتصال خط سوخت پشتیبان به شبکه گاز سوخت مبین انرژی خلیج فارس، افزایش ظرفیت واحد اتیل بنزن و استایرن منومر، شروع پروژه خرید و نصب توربین گازی پنجم، شروع اجرای خط مستقل انتقال پساب واحد اتیل بنزن و استایر منومر به تصفیه‌خانه مبین بخشی از اقدامات مهم پتروشیمی پارس در راستای بهبود عملیاتی است. در این جلسه‌ ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی شرکت‌ مصوب شد.  در ادامه گزارش حسابرس قرائت شد و با اکثریت آرا صورت‌های مالی به تصویب رسید. این مجمع همچنین روزنامه‌های اطلاعات و  رویداد پارس‌ را به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار برای نشر آگهی‌های رسمی انتخاب کرد و در نهایت ۲۶۵ ریال به ازای هر سهم، سود نقدی تقسیم کرد.

http://tejaratava.ir/?p=135624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.