• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
2
در روز ملّی صنعت و معدن پنتر شایسته دریافت تندیس زرین صنعت کشور شد؛

گروه کارآفرینی پنتـر برگزیده ملی

  • کد خبر : 135469
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
گروه کارآفرینی پنتـر برگزیده ملی
دکتر مهرداد عالی‌پورهریسی بنیان‌گذار گروه کارآفرینی پنتـر برگزیده ملی در روز ملّی صنعت و معدن، تندیس زرین بخش صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار کشور را از دکتر عباس علی آبادی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

به گزارش تجارت آوا، بیست ‌و هشتمین آئین تجلیل از برگزیدگان ملّی صنعت کشور در روز ملّی صنعت و معدن مصادف با ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور عباس علی آبادی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، صمد حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از مدیران عالی‌رتبه و فعالان اقتصادی پیشران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

توسعه تکنولوژی سلامت‌ محور در پنتر

دکتر مهرداد عالی پورهریسی برگزیده تندیس زرین صنعت کشور، دانش‌آموخته دانشگاه تهران در رشته دکتری تخصصی (Ph.D) کارآفرینی با رتبه ممتاز و عضو بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری و دارنده عنوان “سرآمد کارآفرینی”، پیش‌تر نیز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان کارآفرین “برتر رسمی ملّی” انتخاب شده است.

بعنوان متخصص حوزه کارآفرینی موفق شده است با اختراعات، نوآوری‌ها و تجاری‌سازی ابداعات ارزشمندی مانند” تکنولوژی سلامت‌ محور باکتریوپـاد” و “تکنولوژی جوهر اسمارتینک”، پرچم نام و نشان تجاری افتخارآمیز پنتـر را در میان ابر نام‌ها و نشان‌های تجاری ملّی و بین المللی به اهتزاز درآورد.

پنتر دارند اولین واحد برتر تحقیق و توسعه پیشرفته

همچنین گروه کارآفرینی پنتـر اولین دارنده پروانه “تحقیق و توسعه” و اولین اخذ کننده پروانه “واحد برتر تحقیق و توسعه پیشرفته”، در صنایع خلاق شامل نوشت افزار، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی است.

این گروه با تکیه بر مدل “کارآفرینی برند پایه” و با تمرکز بر رشد متوازن سه بخش “چرخه کسب و کار”، “محور برند” و توسعه “کورتکس نوآوری” می‌کوشد تا در زیست‌بوم کارآفرینی ملّی و بین المللی بعنوان یک گروه پیشران و نوآور گام بردارد.

http://tejaratava.ir/?p=135469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.