• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت

  • کد خبر : 135193
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۲
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت
متن این پیام به شرح ذیل است:

مهم ترین موتور محرکه اقتصاد هر کشور بخش صنعت و معدن آن است به طوری که همواره رشد و شکوفایی اقتصاد موضوعی محوری و مورد تاکید در بیانات مقام معظم رهبری بوده است بنابراین خانواده بزرگ صنعت و معدن، خود را نسبت به رهنمودهای ایشان واجد مسوولیت خطیر و جدی می داند و تلاش دارد تا سیاست های کلی ارائه شده را پیگیری و عملیاتی کند.

آنچه مسلم است رشد و شکوفایی اقتصاد کشور مدیون خودباوری، استقلال، اندیشه های بلند، تصمیمات جسورانه و کارآمد فعالان و متخصصان عرصه جدایی ناپذیر صنعت با معدن است که با ارتباطی موثر و متقابل موجبات پویایی و توسعه روزافزون چرخه اقتصادی کشور را فراهم می کنند.

همچنین این مهم متضمن یاری گرفتن از همت بلند و دستان پرتوان و خستگی ناپذیر کارگران عرصه صنعت و معدن است که زمینه تبلور و تجلی اندیشه‌های پویا را مهیا کرده و شکوفه‌های اقتدار و خودباوری را به ثمر می‌رساند.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه فعالان این حوزه، بویژه خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، تلاش، همت و همدلی همه کارکنان و کارگران شرکت، روزهای روشن‌تری در انتظار این مجموعه بزرگ معدنی باشد.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

http://tejaratava.ir/?p=135193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.