• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
2

️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد/ خداحافظی پس از ۳ سالِ پرافتخار

  • کد خبر : 135167
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد/ خداحافظی پس از ۳ سالِ پرافتخار
صفاری؛دست یکایک کارکنان پتروشیمی غدیر را می بوسم/شما به من اعتبار دادید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت  پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت مدیرعامل این شرکت در اقدامی کم سابقه برای *دومین سال متوالی* در بندرماهشهر برگزار شد.

در این مجمع، حسین صفاری نوش آبادی، مدیرعامل پتروشیمی غدیر اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ تولید VCM با عدد ۱۳۲ هزار تن تولید شروع کردیم. همان طور که می‌دانید، رکورد تاریخی غدیر ۱۳۲ هزار تن بود. این عدد به اندازه کافی وحشتناک بود که بتوانیم شرایط سال گذشته را حفظ کنیم. در واقع، شاید اصل رسیدن به پیروزی سخت باشد، اما حفظ پیروزی سخت‌تر است که ما با ان رو به رو بودیم.

وی افزود: ما در تولید PVC در سال ۱۴۰۰، با ۹۱ درصد ظرفیت اسمی، سال ۱۴۰۱ با ۱۱۰ درصد و سال ۱۴۰۲ را با ۱۴۴ هزار تن و رکورد ۱۲۰ درصدی نسبت به ظرفیت اسمی را ثبت کردیم. همچنین، رتبه اول بین سایر پتروشیمی‌ها را کسب کردیم. 

مدیرعامل پتروشیمی غدیر در این باره ادامه داد: یکی از گلوگاه‌هایی که همیشه با آن مواجه بودیم، موضوع VCM بود. سال ۱۴۰۱، با رکورد ۱۳۲ هزار تن، ۱۲۶ هزار تن VCM تولید کردیم. پتروشیمی غدیر با کمک همکاران بعد از ۱۱ سال توانست روز‌های قریب به اتفاق ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی در VCM را ثبت کند. سال ۱۴۰۲ تولید را با ۱۲۱ درصد نسبت به ظرفیت اسمی محقق کردیم.

صفاری همچنین بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ ما نیازی به خرید VCM نداشتیم. زیرا خودمان VCM را در پتروشیمی غدیر کردیم. ما در شرکت پتروشیمی غدیر هر آنچه که خواستیم را خودمان تولید و مصرف کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰، ۱۸۰ تن به ازای هر نفر تولید کردیم. سال ۱۴۰۱ این عدد روند افزایشی داشته و تولید خیلی بیشتر شد. این موضوع نشان می‌دهد که بهره وری در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۳ تن به ازای هر نفر رسیده و از نظر متخصصین PVC ساز این عدد بی نظیر بود.

صفاری درخصوص رشد تولید درسال ۱۴۰۲ توضیح داد: اینکه چرا در سال ۱۴۰۲ تولید خوب شد به این بر می‌گردد که سال ۱۴۰۰، پایداری تولید را نتوانستیم حفظ کنیم. سال ۱۴۰۱، پایداری تولید تاحدودی تداوم یافت و ما رکورد‌های تولید ۶ ماه بدون توقف را ثبت کردیم. همان طور که می‌دانید، ما PVC ساز هستیم. واحد PVC، ۶ ماه تولید مستمر داشته که نتیجه آن تولید طلایی سال ۱۴۰۲ شد. تمام طول سال، تولید ۴۰۰ تن را ادامه دادیم. زمانی در پتروشیمی غدیر برای تولید ۴۰۰ تن در روز پاداش می‌دادیم و جشن می‌گرفتیم. 

با همه ی اینها اما صفاری در پایان این مجمع گفت دست یکایک همکاران خود را می بوسم و به شکل غافلگیر کننده ای از همکاران خود در پتروشیمی غدیر خداحافظی نمود و رسما پایان همکاری خود با شرکت پتروشیمی غدیر را در اوج موفقیت هایش در این شرکت اعلام کرد.

شرکتی که در دوره ی مدیریت وی خوش درخشید و طی چند سال اخیر این ملک امام رضایی ها دیگر حواشی ای به شکل قبل از دوران مدیریت صفاری را به خود ندید.

http://tejaratava.ir/?p=135167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.