• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز عنوان کرد:

همه ایرانیان به عنوان مدافعان حرم پای صندوق‌های رای آمده‌اند

  • کد خبر : 134996
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
همه ایرانیان به عنوان مدافعان حرم پای صندوق‌های رای آمده‌اند
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای گفت: امیدواریم این حضور مردم، حماسه آفرینی جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم بزند و مکمل حماسه تشیع باشکوه شهدای خدمت شود.

محمدرضا دانیاری در حاشیه حضور در پای صندوق‌های رای ضمن درود به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و سلام به روح پاک شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار کرد: امروز روزی است که ملت ایران با شادی و نشاط پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی که ایران حرم است، امروز همه ایرانیان به عنوان مدافعان حرم پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در تعیین سرنوشت و آینده ایران افزود: هرچه انتخابات پرشور و با نشاط باشد باعث یاس و ناامیدی دشمنان و مخلفان نظام اسلامی ایران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: جمهوریت جمهوری اسلامی به حضور مردم و نشانه بارز مردم سالاری دینی است. جمهوریت باعث شده که مردم ایران عزیز اسلامی با هر طیف و خط فکری با نگاهی واحد پای صندوق های رای بیایند.

دانیاری عنوان کرد: خوشبختانه امروز دیدیم که حضور مردم در سراسر کشور پای صندوق های رای حضوری چشمگیر بوده است و حتی مردم یک ساعت قبل از آغاز انتخابات در حوزه‌های انتخابیه حضور به هم رسانده‌اند. امیدواریم این حضور مردم به تعبیر حضرت آقا، حماسه آفرینی جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم بزند و مکمل حماسه تشیع باشکوه شهدای خدمت شود.

وی ادامه داد: حضرت آقا مولفه‌های فرد اصلح را تبیین کرده اند و امیدواریم فردی اصلح از این انتخابات مشخص شود. در دولت آقا رئیسی بستر و زیرساخت‌ها فراهم شده و حفظ و استمرار این دستاوردها باید در دستور کار دولت بعدی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز خاطرنشان کرد: مردم امیدوارم به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند. همچنین همه به دنبال حل مشکلات به ویژه در حوزه سیاست خارجی هستند البته این مساله باید بر مبنای اقتدار نظام اسلامی انجام شود.

دانیاری در پایان گفت: امیدواریم این حضور مردم در انتخابات باعث شود تا شاهد ایرانی قوی و سرافراز باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=134996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.