• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
0

برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شهر آفتاب

  • کد خبر : 134976
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شهر آفتاب
اولین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در مرکزنمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ماه سال جاری میزبان برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری  مواد معدنی ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته خواهد بود. پیرامون جزییات برگزاری این رویداد با محمود بندرچی رییس ستاد برگزاری این نمایشگاه به گفت و گو نشستیم.

تمرکز بر اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی در نمایشگاه معدن شهر آفتاب

بندرچی در این گفتگو بیان کرد: رویکرد ما در این دوره از برگزاری نمایشگاه معدن در شهر آفتاب بر حوزه های  اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی است. به عقیده ما تاکنون به  این بخش ها به صورت حرفه ای  در قالب یک زنجیره کامل کمتر پرداخته شده است. علاو برآن عرضه ماشین آلات معدنی و راهسازی نیز یکی دیگر از بخش های مورد توجه ما در این رویداد خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و امیدواریم که بتواند جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. خوشبخانه اکثر سازمان ها و تشکل ها ذیربط مانند سازمان زمین شناسی، خانه معدن ایران، نظام مهندسی معدن ایران، انجمن مس، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن ذغال سنگ ایران، انجمن شن و ماسه تهران و رسانه های مرتبط تاکنون از این رویداد حمایت کرده اند.

برگزاری همزمان نمایشگاه تخصصی ریخته گری، قالب سازی و مدل سازی با این رویداد

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی معدن، در حوزه های اکتشاف، استخراج، فرآوری مواد معدنی همزمان با اولین نمایشگاه تخصصی ریخته گری، قالب سازی و مدل سازی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۲ الی۵  مرداد سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد. این دو رویداد که مکمل یکدیگر هستند درکنار هم در فضای بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع میزبان متخصصان و فعالان این حوزه ها خواهند بود.

بندرچی در ادامه عنوان کرد: شرکت رستاک پادویژن، تجربه برگزاری ۲ دوره برگزاری همایش و کنفرانس اکتشاف در معادن کشور را در کارنامه خود دارد. در همین راستا در حاشیه نمایشگاه با همکاری سازمان زمین شناسی کارگاهی در خصوص آخرین دستاوردها در حوزه اکتشاف معادن کشور برگزارخواهد شد.

برگزاری کارگاه های تخصصی

وی در ادامه گفت: همزمان با برگزاری این رویداد تعدادی کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با کمک و محوریت سازمان ها و انجمن های ذیربط در خصوص موضوعات روز معدن و بررسی و تحلیل وضعیت ماشین آلات معدنی و راهسازی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما شناخت کافی از حوزه معدن کشور داریم. از این رو می توانیم ارتباطی موثر با همه ذینفعان این حوزه برقرار کنیم تا از بستر فراهم شده بهره برداری کرده و توانمندی خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند.

ویژگی برگزاری این دوره نمایشگاه معدن شهر آفتاب

بندرچی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال شرکت ها از نمایشگاه تخصصی معدن شهر آفتاب تا کنون خوب بوده است، گفت: این رویداد با سایر نمایشگاه های معدن کشور تفاوت عمده ای دارد. بررسی های ما حاکی از آن است که همانند نمایشگاه های معدن و صنایع معدنی که در سایر کشورها برپا می شود؛ تمرکز ما بیشتر بر بخش زنجیره تامین و زنجیره ارزش حوزه معدن است. بنابراین این نمایشگاه تجربه متفاوتی در حوزه نمایشگاه های تخصصی بخش معدن کشور خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ما علاقه مندیم که مدیران و دست اندرکاران واحدهای بزرگ معدنی و فولادی کشور که در واقع از این صنعت تغذیه می کنند و یا به این حوزه خدمات ارائه می دهند از این رویداد بازدید کنند.

ظرفیت های شهر آفتاب برای برگزاری این رویداد

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه در بخش پایانی صحبت های خود، به تشریح ظرفیت های شهر آفتاب برای برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: این مرکز نمایشگاهی فضای بسیار مناسبی برای برگزاری رویدادهای تخصصی به شمار می آید. خوشبختانه فضای نمایشگاهی این مجموعه ازاستاندارد لازم برخوردار است و از طرفی مقررات سهل و محیط آرام و به دور از هیاهو و فضائی کاملا تخصصی را برای تعامل مخاطبان و انجام مذاکرات تجاری ونهایتا دادوستد صنفی فراهم کرده است.

علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از دبیرخانه نمایشگاه با شماره   ۷-۸۸۳۴۶۴۵۵-۰۲۱ و یا وب سایت www.rastak-expo.com دریافت کنند.

http://tejaratava.ir/?p=134976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.