• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
0

سازمان تأمین‌اجتماعی با شعار «هوشمندی در مسیر آینده‌سازی» در ۲۷ اُمین نمایشگاه “الکامپ” حضور دارد

  • کد خبر : 134937
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
سازمان تأمین‌اجتماعی با شعار «هوشمندی در مسیر آینده‌سازی» در ۲۷ اُمین نمایشگاه “الکامپ” حضور دارد
سازمان تأمین‌اجتماعی با تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های فناوری و اطلاعات و هوشمندسازی برای ارائه خدمات مطلوب در دو حوزه بیمه و سلامت، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ۲۷‌اُمین نمایشگاه الکامپ که از نهم تا دوازدهم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، سازمان تأمین‌اجتماعی با شعار “هوشمندی در مسیر آینده‌سازی” حضور خواهد داشت.
براساس این گزارش، در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه، علاوه بر نمایش برخی برنامه‌ها و دستاوردهای این سازمان در مسیر هوشمندسازی خدمات تأمین‌اجتماعی از جمله نسخه الکترونیک؛ لیست هوشمند حق بیمه، خدمات غیرحضوری بیمه‌ای و درمانی، مدیران و کارشناسان این سازمان چگونگی توسعه و ارتقای این خدمات را برای بازدیدکنندگان تشریح خواهند کرد.
در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه الکامپ همچنین نشست‌های متنوعی با دانشگاه‌ها و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و فعالان عرصه هوشمندسازی با موضوعات تحول دیجیتال در سازمان تأمین‌اجتماعی، فناوری در صنعت بیمه و خدمات دیجیتال، تأمین‌اجتماعی و هوش مصنوعی و نیز تأمین‌اجتماعی و ارتباطات هوشمند تدارک دیده شده است.
غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه در میدان تهران، ضلع شمالی سالن ۳۸ و در فضای باز نمایشگاه، در مدت برگزاری این نمایشگاه، پذیرای مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=134937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.