• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
0

دعوت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای حضور شکوهمند درانتخابات

  • کد خبر : 134867
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
دعوت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای حضور شکوهمند درانتخابات
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس آحاد ملت ایران اسلامی را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، در متن دعوتنامه «محمدرضا پیرحسینلو» آمده است: مردم شریف ایران و خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

بار دیگر در بزنگاهی تاریخی قرار گرفته‌ایم و در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی باید خود را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم، چرا که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی و عرصه ای برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و بی‌تفاوتی به این امر حیاتی خسرانی بزرگ برای فرد و کشور خواهد بود.

باید با بصیرت به این میدان خطیر گام نهیم و دریابیم که انتخابات پیش رو در برهه حساس کنونی، برای مردم ایران اهمیت دو چندانی دارد و نگاه جهانیان به ما دوخته شده است تا میزان حساسیت‌مان به مسائل ایران اسلامی را رصد کنند.

مسئله مهم و مورد تأکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، مشارکت حداکثری و حماسی مردم در این انتخابات است و اقتدار امروز کشورمان در منطقه به پشتوانه همین حضور بی بدیل مردم در میدان است.

اینجانب به عنوان سربازی کوچک در جبهه‌ی جهاد اقتصادی به نوبه خود از همه آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس دعوت می کنم برای دست یافتن به ایران مقتدر و استوار در انتخابات شرکت کنند و امیدوارم به فضل و اراده الهی و با حضور دشمن شکن مردم در این دوره از انتخابات، رئیس جمهوری کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و توانا در استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها انتخاب شود.

و من الله التوفیق

محمدرضا پیرحسینلو

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

http://tejaratava.ir/?p=134867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.