• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
1

پیام دعوت مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 134828
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
پیام دعوت مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی ملت شریف ایران را برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین  شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی : ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها…
همانا خدا به شما امر می کند که امانت ها را به صاحبانش باز دهید…
آیه ۵۸ سوره نساء

هر کس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است باید پای صندوق های رأی حضور یابد (مقام معظم رهبری)

سیره امامین انقلاب  همواره تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری  مردم و برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی  بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

با وام گرفتن از فرمایشات  اخیر مقام معظم رهبری ، پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام ، توان رایزنی های بین المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون تر  کرده و دستاورد یی نظیری را رقم می زند .
 با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش می یابد.

حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

در آموزه های اسلامی ما مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرفنظر کرد بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق است و هم وظیفه.
در  شرایط کنونی  ملت ایران اگر  بخواهد موانع راهبردی و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند باید یک رئیس جمهوری انتخاب کند  که چهار ویژگی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی
که رهبر معظم انقلاب فرمودند داشته   باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت، از مردم شریف و‌ غیور خوزستان  دعوت می کنم  با اتکاء به خداوند متعال، همگام با مردم آزاده  ایران اسلامی ،  با حضور تاریخی و حماسی خود   ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک گفته و برای اقتدار  و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

http://tejaratava.ir/?p=134828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.