• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

  • کد خبر : 134825
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم
مهندس محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز طی پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت

«الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دیناً»: امروز دین شما را کامل نمودم و نعمت خود را بر شما تمام کردم و دین اسلام را برای شما پسندیدم (سوره مائده آیه ۳)

غدیر خم نه تنها به عنوان روزی تاریخی، بلکه یکی از اعیاد بزرگ مسلمین به شمار می رود. رمز عید بودن غدیر ، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ‏تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت‏ است.

آیه شریفه قرآن کریم که به صراحت، این روز را روز اکمال دین و خشنودی‏ پروردگار از این واقعه و این تعیین وصی دانسته ، رمز دیگری از عید بودن غدیرخم است.

بدون شک زنده نگه داشتن روز غدیر اهمیت والایی دارد و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) به این امر اهتمام داشتند و به مسلمانان و شیعیان دستور می دادند همه ساله این روز را عید بگیرند و یاد آن را زنده نگه دارند.

در یک کلام غدیر اقیانوسی بی کران است که سراسر هستی را پوشانده است که آن را نمی توان بخشی از تاریخ دانست چرا که غدیر همه تاریخ است .

اینجانب فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه همکاران گرانقدر در شرکت معظم لوله سازی اهواز و خانواده های گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و خداوند متعال را شاکرم که ما را از متمسکین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) قرار داده و‌ از پروردگار عالم مسئلت دارم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

http://tejaratava.ir/?p=134825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.