• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
1

دعوت مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 134813
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
دعوت مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی، آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ پردیس را به حضور پرشور در این رویداد مهم دعوت نمود.

دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی از آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ پردیس و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، به حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای دعوت کرد. متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید رئیسی عزیز، مردم شریف ایران خود را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده می کنند. 
انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی و عرصه ای برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و انتخابات پیش رو در برهه حساس کنونی، برای مردم ایران و جهان اهمیت دو چندانی دارد.
مسئله مهم و مورد تأکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، مشارکت حداکثری و حماسی مردم در این انتخابات است. بدون تردید این نظام و انقلاب بدون حضور و اراده جوشان مردم دوام و بقایی نداشت و اقتدار امروز کشورمان در منطقه به پشتوانه همین حضور بی بدیل و حماسی مردم در میدان است. یقینا مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان این ملت خواهد بود. 
بنده نیز به نوبه خود از همه آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ پردیس و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی دعوت می کنم برای گذار از تنگناها و مشکلات اقتصادی و دست یافتن به ایران مقتدر و استوار در انتخابات شرکت کنند. 
امیدوارم به فضل و اراده الهی و با حضور دشمن شکن مردم در این دوره از انتخابات، رئیس جمهوری کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و توانا در استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها انتخاب شود.

سیدمحمدرضا میری لواسانی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس

http://tejaratava.ir/?p=134813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.