• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
2

کسب رکوردی تازه در تولید روزانه کنسانتره

  • کد خبر : 134647
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کسب رکوردی تازه در تولید روزانه کنسانتره

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، اعلام کرد تلاشگران سیمیدکو با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم موفق به ثبت رکورد تولید ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن کنسانتره با رعایت تمامی شاخص‌های کیفی شدند.

مهندس محمود لندی، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، اعلام کرد: روز یکشنبه سوم تیرماه و در آستانه عید سعید غدیر خم، تلاشگران سیمیدکو با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم موفق به ثبت رکورد تولید ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن کنسانتره با رعایت تمامی شاخص‌های کیفی شدند.

این میزان تولید نسبت به رکورد قبلی کارخانه کنسانتره سازی سیمیدکو که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با تولید ۱۰۸۸۶ تن به ثبت رسیده بود، افزایش یافته است.

مدیرعامل سیمیدکو ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند به کارکنان تلاشگر خطوط تولید، از آنان تقدیر کرد و افزود: با همت و همدلی تمامی کارکنان تلاشگر این مجموعه و با برنامه‌های مدون و پیوسته، علی‌رغم وجود محدودیت‌های تامین انرژی، امیدواریم امسال نیز به ظرفیت کامل تولید برسیم.

به گفته لندی، این رکورد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به عنوان یک دستاورد ارزشمند برای پیشبرد اهداف اقتصادی و تولیدی و همچنین بهره‌وری حداکثری با حمایت و مشارکت مردم به شمار می‌رود.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، با ظرفیت تولید ۲/۵ میلیون تن کنسانتره و گندله برای هر یک از این محصولات، یکی از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان است که نقش مهمی در تامین مواد اولیه این مجموعه عظیم فولادی کشور دارد.

http://tejaratava.ir/?p=134647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.