• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
7

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید سعید غدیر خم

  • کد خبر : 134511
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید سعید غدیر خم
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به امت ولایتمدار ایران علی الخصوص سخت کوشان صنعت حفاری تبریک گفت

در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران گرامی؛
عید غدیر ؛ عید ولایت از راه رسید،عیدی که از مهمترین اعیاد مسلمین به شمار آمده و در آن تکلیف مهم‌ترین و حساس‌ترین مسأله امت مسلمان که حکومت ، ولایت ،مدیریت و حاکمیت آن است روشن و دین خدا کامل شد.
اعلام ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در غدیر نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت و به معنای مأیوس شدن کفار از دست اندازی به دین و به کمال رسیدن دین است تا امت اسلامی در پناه فروغ نور ولایت راه عدالت و رسیدن به کمال را بپیمایند.
تصمیم پیامبر مکرم اسلام در بالا بردن دست امام الاولیاء و تعیین آن حضرت به عنوان جانشین و ولی امر جامعه مسلمین پس از خود، عملاً و آشکاراًبه منزله خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست بوده و بر این نکته تاکید دارد که در حکومت اسلامی همانا دیانت و سیاست بهم آمیخته اند.
حادثه غدیر دلیل و برهان آشکاری بر فضیلت و برتری حضرت علی(ع) بر تمام صحابه و یاران پیامبر اسلام(ص) در آن زمان نیز است . آری اول العابِدین وصف ناشدنی ست و شاید واژگان را توان وصف عظمت و بزرگی ایشان نباشد که همانا او قاموس شکوه است و حجت بر همه مسلمین.
اینجانب با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم به همه متمسکین به ولایت امام علی (ع) ، ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت به عنوان محور وحدت و وارث رسالت امامت ، امید دارم تا در سایه الطاف حضرت حق همه ما با تأسی از اخلاق، منش، و رفتار عدالت خواهانه آن امام همام از زمره پویندگان راه حق قرار گیریم.

http://tejaratava.ir/?p=134511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.