• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
1
با ارتباط مستقیم ویدیوییِ مدیرعامل راه‌آهن کشور؛

سایپاسیتروئن کاشان به خطوط ریلی کشور متصل شد

  • کد خبر : 134405
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
سایپاسیتروئن کاشان به خطوط ریلی کشور متصل شد
شرکت سایپاسیتروئن کاشان با انجام پروژه ای به طول ۲ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال، با حمایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به خطوط ریلی کشور متصل شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، آیین افتتاح و بهره‌برداری خط فرعی راه آهن شرکت سایپاسیتروئن کاشان با ارتباط مستقیم ویدیوییِ مدیرعامل راه‌آهن کشور و سایر مقامات کشوری از استان یزد و با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سایپاسیتروئن کاشان، همراه با مسؤولان استانی و شهرستانی راه‌آهن، در محل اتصال ریلی این شرکت، روز شنبه دوم تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

این طرح به‌منظور تغییر حمل جاده‌ای محصولات این شرکت به انتقال ریلی، برای کاهش هزینه‌های حمل، کاهش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی و سرعت در جابه‌جایی محصولات انجام گرفته است.

با اجرای این پروژه هزینه حمل بارهای ورودی قطعات و خروج خودرو به نمایندگی‌ها، کاهش می‌یابد.

خاطرنشان می‌شود پروژه اتصال خط ریلی سایپا سیتروئن به خطوط ریلی کشور در مسیری به‌طول ۲ کیلومتر با خاک‌برداری سه‌هزار متر مکعب و خاک‌ریزی ۴۸ هزار متر مکعب و بتن‌ریزی ۲۹ هزار مترمکعب که ۱۴ دستگاه پل آبرو و یک دستگاه پل تقاطع لوله نفت، عملیاتی شده که هزینه بهنگام اجرای آن در مجموع مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال است.

این پروژه با حمایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت سایپاسیتروئن انجام شده و مدت‌ زمان بهره‌برداری از آن ۱۴ ماه به طول انجامیده است.

http://tejaratava.ir/?p=134405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.